Tuesday, Sep 11, 2018

صفحه نخست » رضا کیانیان: دست جهادگران بسیجی را می‌بوسم

kianian_091118.jpgایران بریفینگ / رزمایش خدمت تحت عنوان «رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله ۲» توسط گردان‌های بیت‌المقدس سپاه پاسداران در سراسر کشور از روز جمعه آغاز شده و تا ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت. در این رزمایش که با حضور بیش از ۷۰۰ هزار تن از نیروهای بسیجی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، قرار است اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام گیرد.

رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله بیش از آنکه خدمت‌رسانی و آن‌طور که سپاه پاسداران عنوان می‌کند «جهادی» باشد عملاً لشکرکشی نظامی به تمام شهرهای ایران است و نمایش اقتدار و حضور سپاه پاسداران و بسیجیان در شهرها برای سرکوب و هشدار به مخالفان و منتقدان است، اقدامی کاملاً امنیتی برای ایجاد بیم در دل مردم معترض به نارسائی‌های موجود در سطح کشور.

رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون که اینک مشهور خاص و عام به اظهارات ضدونقیض است، هنوز «چهلم» ضیاءالدین دری نشده است که در مراسم تشییع پیکرش گفته بود: «چهل سال است که ما یک روز خوش ندیده‌ایم» بار دیگر در ادامه سیاست‌های ۴۰‌ساله یکی به نعل یکی به میخ اش در پیامی به شرکت‌کنندگان در این رزمایش امنیتی اعتقادات دینی و عرق ملی را مهم‌ترین انگیزه جهادگران بسیجی برای برگزاری اردوی جهادی عنوان کرد و گفت: «جهادگران بسیجی دقیقاً همان بچه‌های نسل جنگ و دفاع مقدس هستند. آن روز جنگ ما نظامی بود و امروز نبرد ما در خدمت‌رسانی و حضور در مناطق محروم معنا می‌یابد. باید به این جهادگران خدا قوت گفت و دست آن‌ها را بوسید»

اگرچه اظهارات کیانیان همواره این‌گونه بوده است که درعین‌حالی که در فیلم‌های حکومتی و محصول سپاه پاسداران بازی کرده و درعین‌حال در محافل دیگر منتقد و مخالف سرسخت حکومت بوده اما اکنون فاصله این تناقض به‌شدت کم شده.

kianian.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy