Saturday, Sep 15, 2018

صفحه نخست » ملی‌پوش فوتبال ایران در سن ۳۵ سالگی درگذشت

gholamnejad_091418.jpgبه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید غلام‌نژاد، ملی‌پوش سابق تیم‌های سایپا و استقلال در سن ۳۵ سالگی به دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داد.

وی متولد ۲۸ خردادماه سال ۱۳۶۲ بود و در سال ۱۳۸۷ توسط «علی دایی» که آن زمان هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت به تیم ملی دعوت شد.

غلام‌نژاد ۲۰ بار پیراهن تیم ملی ایران را برتن کرد و یک گل به ثمر رساند. او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران بود.

جزییاتی از دلایل مرگ مجید غلام نژاد

به گزارش وبسایت نود، مجید غلام نژاد کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال شهرداری بندرعباس و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران به علت حادثه غرق شدگی در روستای هماگ بندرعباس درگذشت.

مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس گفت: این حادثه ساعت یازده امروز به آتش نشانی اطلاع داده شد که چهار غواص به منطقه اعزام شدند و به علت صعب العبور بودن منطقه، ساعت ۱۳ جستجو برای یافتن پیکر این ورزشکار آغاز شد.

فرجام دانش افزود: پس از ۲۵ دقیقه جستجو پیکر این ورزشکار در محدوده روستای بیخ منطقه هماگ بندرعباس از آب خارج شد.

منطقه هماگ در فاصله صد کیلومتری شمال بندرعباس واقع شده است.

به گفته صمد ابراهیمی وکیل غلام نژاد مجيد غلام نژاد فصل قبل در ليگ دو عضو شهرداري بندر عباس بود. گويا آنجا هم در يكي از مسابقات مشكل قلبي پيدا كرده و به توصيه پزشكان فوتبال را تقريبا كنار گذاشته بود.

او در بندر عباس با راه اندازي سالن و امكانات بدنسازي، مشغول بكار بود. بر حسب شنيده ها امروز در حالي كه مشغول شنا بوده دچار مشكل قلبي شده است.

مجيد ، متاهل بود و به همراه همسر و فرزندش در بندر اقامت داشتند.

وي ٨٠٤ ميليون تومان از استقلال طلب داشت كه دي ماه سال قبل طي توافق با اين باشگاه و تخفيف قابل توجه ٥٠ درصدي با اين باشگاه تسويه كرد.

تا ساعتي ديگر كاظم برجلو و بهمن دهقان براي انجام كارهاي انتقال پيكر او به تهران، راهي بندرعباس خواهند شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy