Wednesday, Sep 19, 2018

صفحه نخست » سعید مرتضوی بیرون از زندان و در حال سینه‌زنی!

تصویری از سعید مرتضوی در عزاداری روز عاشورا در تفت (زادگاهش). مرتضوی این روزها باید در حال گذراندن محکومیت زندان خود باشد.

929406_975.jpg

ایران وایر - کانال تلگرام سایت «جماران» تصویری از سعید مرتضوی در حال عزاداری برای امام سوم شیعیان در شهرستان «تفت» استان یزد منتشر کرده است.

این کانال اعلام کرده این تصویر مربوط به روز پنجشنبه (۲۹ شهریور) هم زمان با روز عاشوراست که در شهر «تفت» زادگاه مرتضوی ثبت شده است.

این تصویر در شرایطی منتشر شده که چندی پیش گزارش‌هایی از آزادی سعید مرتضوی منتشر شده بود که همسرش این گزارش‌ها را تکذیب و گفته بود مرتضوی همچنان در زندان است.

سعید مرتضوی٬ دادستان پیشین تهران اردیبهشت ماه امسال در مازندران دستگیرو برای گذراندن حکم دو سال حبس به زندان اوین منتقل شد.

مرتضوی که در دو پرونده «کهریزک» و «تأمین اجتماعی» دارای اتهامات متعدد است؛ در پرونده قتل سه نفر از بازداشت‌شدگان اعتراض‌های سال ۸۸ به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری٬ به معاونت در قتل متهم شده است.

مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

مرتضوی پیش از ماجرای کهریزک نیز بسیاری از پرونده‌های سیاسی و مطبوعاتی را قضاوت می‌کرد٬ اما در سال ١٣٨٩ با حکم دادگاه انتظامی قضات از پست قضایی برکنار شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy