Friday, Sep 21, 2018

صفحه نخست » دانشجوها نظافتچی دانشگاه را به هتل پنج‌ستاره فرستادند

5star_092118.jpgبی بی سی - یک نظافتچی دانشگاه با ۱۵۰۰ پوندی که دانشجوها جمع کردند توانست به جامائیکا سفر کند و پس از نزدیک یک دهه خانواده‌اش را ببیند.

حدود ۲۳۰ دانشجوی دانشگاه بریستول در جنوب غرب انگلستان با این کار توانستند هرمان گوردون و همسرش دنیس را راهی این سفر رویایی کنند.

آقای گوردون گفت: "خدا همه شما را خیر دهد. همه این را دیدند و فکر کردند که من میلیاردر هستم."

ویدئوی لحظه‌ای که به آقای گوردون خبر این سفر را دادند و او به پهنای صورت اشک ریخت، بینندگان زیادی در سراسر جهان پیدا کرد.

آقای گوردون که ۱۲ سال است به عنوان نظافتچی در دانشگاه بریستول کار می‌کند، در ساحل "مونتگوبی" ساکن شد. مونتگوبی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جامائیکا است که در شمال این کشور قرار دارد.

خانم گوردون هم از دانشجویان تشکر کرد و گفت: "به خاطر هدیه‌ای که به من و هرمان دادید، ممنونم."

داستان از آن‌جا شروع شد که یک دانشجو در شبکه‌های اجتماعی از آقای گوردون به عنوان "شوخ و شنگ‌ترین مردی که تا به حال دیده‌ام" نام برد و نوشت: "اگر به دنبال دلیلی برای لبخند زدن می‌گردید، یکی دو دقیقه با او صحبت کنید."

یک روز بعد، هادی زبیدی، دانشجوی ۲۰ ساله رشته پزشکی دانشگاه بریستول، به صورت ناشناس صفحه‌ای برای جمع‌آوری هزینه سفر آقای گوردون راه انداخت. صفحه‌ای که در یک هفته به هدفش رسید.

جزئیات سفر آقای گوردون در یک صفحه فیسبوک به نام " Bristruths" همرسانی شد، همان صفحه‌ای که در ماه مه برای کمک به آقای گوردون راه‌اندازی شد.

در پستی که روی این صفحه نوشته شده، آمده است: "خوشحالیم که بگوییم هرمان عاشق این سفر و اقامت در یک هتل پنج ستاره در جامائیکا کنار همسرش دنیس بود. آنها بیست و سومین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند و توانستند با خانواده‌شان در شهر کینگستون ملاقات کنند... این صفحه می‌خواهد از دانشجویان بریستول که این سفر را ممکن کردند، تشکر کند."

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy