Wednesday, Sep 26, 2018

صفحه نخست » ترامپ: روحانی مردی دوست‌داشتنی است + واکنش روحانی

oo_092518.jpgیورونیوز - دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده روز سه‌شنبه ۱۵ سپتامبر اعلام کرد که «با وجود درخواست‌ها» برنامه‌ای برای ملاقات با حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، ندارد.

دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود با «دوست داشتنی» خواندن رئیس جمهوری ایران نوشت: «با وجود درخواست‌ها هیچ برنامه‌ای برای ملاقات با حسن روحانی ندارم. شاید یک روز در آینده. مطمئنم که او مردی دوست داشتنی است.»

ایران: ما درخواستی برای ملاقات ندادیم

سخنگوی هیات نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به این توئیت آقای ترامپ اعلام کرد که هیج درخواستی از سوی ایران برای ملاقات با رئیس جمهوری ایالات متحده مطرح نشده است.

مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

رئیس جمهوری آمریکا در توئیت خود اعلام نکرده که این «درخواست‌ها»ی ملاقات از سوی چه کسانی بوده است. اما استقبال از این ملاقات از ماه‌های پیش از سوی مقامات ایالات متحده مطرح شد و مقامات ایران نیز هربار این موضوع را تکذیب کردند.

واکنش روحانی به جمله ترامپ که وی را مردی "دوست داشتنی" خطاب کرد

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توییتر خود، نوشت: «کریستین امانپور مجری CNN از رییس جمهور پرسید: امروز ترامپ در توییتی شما را مردی دوست داشتنی خوانده و دوباره از ملاقات گفته است.

به گزارش «انتخاب»؛ حسن روحانی در واکنش به جمله ترامپ گفت⁩: به جای حرف، صداقت و جدیت لازم است. او دو سال پیگیر دیدار است. این ملاقات باید زمانی انجام شود که واقعا به نفع دو ملت و دو کشور باشد.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy