Thursday, Nov 1, 2018

صفحه نخست » ارتباط تمام بانک‎های خارجی با شرکت نفت ایران قطع شد

sherkat_naft.jpgکیهان لندن - (+عکس) یک منبع آگاه نفتی به کیهان لندن می‎گوید ارتباط تمام بانک‎های بین‌‏المللی با شرکت ملی نفت ایران (NIOC) از روز چهارشنبه ۳۱ اکتبر بطور کامل قطع شده است.

شرکت ملی نفت طی نامه‎ای خاتمه‎ همکاری بانک‌های خارجی تا پایان اکتبر ۲۰۱۸ را به ۱۰ شرکت تابعه اعلام کرده و خواسته مدیران حسابرسی آن در اسرع وقت نسبت به انجام درخواست‌های ارزی خود اقدام کنند. تاریخ این نامه هفتم آبان ۱۳۹۷ است.

bank_Naft_sanad.jpgبه مدیران فروش شرکت نفت به صورت شفاهی اعلام شده فعلاً منتظر
برقراری ساز و کار مالی اروپا برای واریز پول نفت به حساب ایران نباشند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جمهوری اسلامی به دنبال راهکارهایی برای دور زدن تحریم‎های آمریکاست و اعلام شده فروش نفت به بخش خصوصی یکی از این راه‎هاست. روز یکشنبه ششم آبان، اولین محموله‎ی نفت در بورس عرضه شد که به گفته علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی، فهرست خریداران این محموله‎ی ۲۸۰ هزار بشکه‎ای با توجه به لزوم رعایت حقوق مالکیت اشخاص و کدهای خرید، محرمانه باقی خواهد ماند و افشا نخواهد شد اما اطلاعات رسیده به کیهان لندن حاکی از آن است که خریدار از قرار معلوم «کانون بازنشستگان شرکت نفت» بوده است.

بیژن نامدار زنگنه صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح موضوع فروش نفت ایران توسط روسیه، آن را تکذیب کرده است. در روزهای اخیر گزارش‎هایی مبنی بر فروش نفت ایران توسط روسیه منتشر شده بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy