Saturday, Nov 10, 2018

صفحه نخست » گزارش تسنیم از نقش «زنان موساد» در طرح‌ تل‌آویو برای عادی‌‌سازی روابط با اعراب

israelTasnim_111018.jpgبه گزارش تسنیم یک پژوهشگر و تحلیلگر مطرح مصری در گزارشی افشاگرانه در اشاره به روند پرشتاب عادی‌سازی روابط میان رژیم‌های عربی و اسرائیل از نقش تکان‌دهنده زنان سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) در این روند و نیز مأموریت‌های ترور آن پرده برداشته است.

به گزارش تسنیم، رفعت سید احمد نویسنده و متفکر ملی مصری و رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های قاهره در گزارشی به نقش زنان موساد در روند پرشتاب عادی‌سازی روابط عربی اسرائیلی پرداخته و آورده است: طی روزهای اخیر سران رژیم اسرائیل با استقبال گرم و علنی برخی شیخ‌نشین‌های نفت‌خیز (رژیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس) روبه‌رو شدند، در حالی که این مسئله در سال‌های گذشته مخفیانه صورت می‌گرفت، اما امروز علناً و بدون ذره‌ای شرم و حیا از سوی این کشورهای عربی صورت می‌گیرد، اما نکته قابل توجه در روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، حضور قوی زنان موساد است، شاید میری رگیف وزیر ورزش رژیم صهیونیستی و نقشی که وی چند روز پیش در شیخ‌نشین ابوظبی ایفا کرد و نفوذ علنی وی به وزارتخانه‌ها، شوراها و حتی مساجد با همراهی گرم مقامات این شیخ‌نشین، بی‌سابقه و بی‌نظیر است، شاید این نمونه برای نشان دادن قدرت نقش زنان در بازی موساد به‌منظور نفوذ در کشورهای عربی به‌ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس کافی باشد. این دیدار و استقبال از یک زن یهودی و مأمور نفوذی موساد از سوی دولت‌های عربی به‌ویژه شیخ‌نشینان حاشیه خلیج فارس، در واقع نشانه ضعف تاریخی آنها در برابر عنصر زنان، به‌عنوان یک ویژگی مشترک در سراسر زندگی سیاسی و اقتصادی این دولت‌ها به‌شمار می‌رود. ‎ لینک به گزارش کامل تسنیم

رادیو اسرائیل در واکنش به این خبر نوشت: رژیم ایران موفقیت اسرائیل در روابط با اعراب را به پای "جاسوسان زن موساد" می نویسد

آگاهان می گویند که حکومت اسلامی ایران از گسترش مناسبات امیرنشین های حوزه خلیج فارس با اسرائیل بسیار خشمناک و نگران است و از این رو می کوشد با وارد آوردن انواع افتراها و انتشار گزارش های نادرست، این روند را تحریف و تحقیر کند.

خبرگزاری تسنیم که بازتاب دهنده سیاست های سپاه پاسداران است، در گزارش امروز خود ادعا کرد که اسرائیل برای پیشبرد مناسبات دوستی با کشورهای عرب، از یک اسلحه زنانه استفاده می کند و آن، به میدان فرستادن خانم هایی است که جاذبه جنسی دارند و می توانند سیاستمداران عرب را به دام اندازند.

خبرگزاری تسنیم به نقل از گزارش جعلی یک روزنامه نگار مصری به نام رفعت سید احمد پرداخت که ادعا کرد موسادِ اسرائیل زنان زیبا را به ماموریت در کشورهای عرب می فرستد، تا با کمک جذبه جنسی خود، بتوانند از رهبران عرب امتیازاتی بگیرند.

این نخستین بار نیست که چنین ادعای سخیفی در رسانه های عربی انتشار می یابد و در واقع تقلید کننده گزارش های جنگ جهانی دوم و داستان رنانی است که در خدمت سرویس های جاسوسی قرار داشته اند.

انتشار این گزارش همچنین توهینی به مقام زن در جامعه انسانی است که از دیدگاه رژیم ایران، زن حق ندارد به مقام وزارت خارجه برسد و یا ماموریت های دیپلماتیک به عهده گیرد.

یکی از بانوانی که در این گزارش مورد افترا و توهین قرار گرفته، خانم تسیپی لیونی وزیر خارجه پیشین اسرائیل است که در این سمت، با شماری از مقامات ارشد عرب دیدارهایی داشته و با آن ها درباره روابط سیاسی گفتگوهایی را انجام داده است.

خانم لیونی پس از کناره گیری از سمت وزیر خارجه، یک حزب سیاسی برپا کرد و اکنون رهبر مشترک دو حزب زیر نام "اردوگاه سیونیستی" می باشد و مورد احترام بسیار است.

از دیدگاه مقامات حکومت ایران و رسانه های آن، یک بانوی نمی تواند یک دیپلمات موفق باشد و آنان موفقیت او را با موضوع های جنسی ارتباط می دهند و این بانوان را "جاسوس موساد" می نامند.

سامانه تسنیم، بازگو کننده خط سیاسی سپاه پاسداران، گسترش مناسبات دوستی و همکاری بین اسرائیل و امیرنشین های عرب را به "زنان موساد" نسبت می دهد تا این واقعیت را لوث کند که اگر اعراب حوزه خلیج فارس به اسرائیل روی می آورند، به علت عملیات تخریبی و فتنه گرانه رژیم ایران

تسنیم در گزارش خود گله کرد که اگر در گذشته مناسبات امیرنشین ها با اسرائیل به صورت محرمانه بود، اکنون کاملا به شیوه علنی صورت می گیرد. تسنیم نوشت "امیرنشین ها از

این رفتار خود شرم و حیا ندارند"است که می خواهد آن ها را ببلعد - و به فعالیت زنان در موساد ارتباطی ندارد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy