Saturday, Dec 8, 2018

صفحه نخست » احضار مهناز افشار توسط دادسرای فرهنگ و رسانه

ma_120818.jpgایرنا - یک مقام قضایی از احضار مهناز افشار به دلیل مداخله در امر پزشکی و تبلیغ دارویی خطرناک برای معتادان در فضای مجازی توسط دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد و گفت: مهناز افشار به تازگی در فضای مجازی یک آمپول خطرناک را تبلیغ کرده است که این کار او جرم و قابل پیگرد است به خصوص اینکه بر اساس قانون تبلیغ دارو به طور کلی و از هر طریقی ممنوع است.

وی گفت: این فرد باید با حضور در مرجع قضایی نسبت به ادعای مطرح شده و دخالت در امر پزشکی توضیحات خود را ارائه کند.

مهناز افشار به تازگی کلیپی در فضای مجازی منتشر و در آن معتادان را به تزریق یک آمپول تشویق کرده است که با واکنش وزارت بهداشت مواجه شد. کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو با تکذیب ادعاهای افشار این اقدام بازیگر سینما را دخالت در درمان و قابل پیگیری اعلام کرد.

واکنش مهناز افشار به خبر احضارش به دادگاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهناز افشار در واکنش به انتشار خبر احضارش به دادسرا به دلیل مداخله در امر پزشکی و معرفی و تبلیغ یک آمپول خطرناک برای معتادین در توییتی نوشت: «میگن میزان زده من رفتم دادسرا؟ بعضی از خبرنگاران خاص به غیر از رفقا و خبرنگاران شریف که همه میشناسیمشون و بعضی افراد مشخص که تو این مدت با شیرخشک و اخبار کذب نونشون رو تو روغن بوده چقدر خوشحال شدن از این خبر. نه جانم جایی نرفتم هنوز و فعلا هستم در خدمت خانواده.»

5102490.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy