Wednesday, Jan 2, 2019

صفحه نخست » گزارش‌ها از انتشار بوی نامطبوع در تهران

Tehran.jpgیورونیوز ـ کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران با هشتگ «بو و بوی مرموز» از مناطق مختلف تهران تویت کرده‌اند و از بوی نامطبوعی در شهر که شبیه بوی گوگرد است خبر داده‌اند. در همین زمینه رییس اداره محیط زیست شهر تهران به ایسنا گفت: «منشاء بوی نامطبوع در شهر تهران که عمدتا در مناطق مرکزی پایتخت انتشار یافته است هنوز مشخص نیست...تیم‌های آتش‌نشانی و محیط زیست در تلاش هستند تا منشاء آن را پیدا کنند.»

صمیم روزبهانی، سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران ترکیدگی لوله فاضلاب در میدان انقلاب را رد کرد و به ایرنا گفت: «گزارش‌های اولیه از انتشار بوی نامطبوع از محل منطقه «حسن آباد» واقع در مرکز پایتخت به این سازمان اعلام شده است.»

او از شهروندان درخواست کرد تا اگر مورد مشکوکی در سطح شهر دیدند آن را به محیط زیست یا آتش‌نشانی اطلاع دهند.

گزارش مردمی نشان می‌دهد که این بو در مناطقی همچون زعفرانیه، میدان آرژانتین، میدان فاطمی، خیابان ظفر، عبدل آباد، خیابان بهشتی، میدان گمرک، نارمک، خیابان فلسطین، میدان هفت تیر و سیدخندان به مشام رسیده است.

مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

همچنین برخی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی به محدوده‌های میرزای شیرازی، چهارراه ولیعصر، سهروردی، آزادی، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، شیخ فصل الله نوری و گاندی اشاره کرده‌اند. برخی دیگر هم که در غرب تهران حضور دارند می‌گویند که در این منطقه و در منطقه ۲۲ هنوز از بوی بد خبری نیست.

***

مدیریت بحران به دنبال منشاء بوی نامطبوع - منشاء بو هنوز مشخص نیست


ایسنا ـ مدیر روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تشکیل جلسه این سازمان برای بررسی منشاء بوی نامطبوع در تهران خبر داد.

شاهین مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: پس از انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر تهران که در نقاط مختلفی به مشام رسیده بود، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تشکیل جلسه داده و نسبت به بررسی این مسئله اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال بررسی منشاء این بو هستیم، درباره اظهارات مطرح شده مبنی بر ترکیدگی لوله فاضلاب و ایجاد این بو اظهار کرد: چنین مواردی مورد تایید نیست. به هیچ عنوان ترکیدگی لوله فاضلاب را تایید نمی‌کنیم و دیگر مواردی که هم به عنوان دلیل این حادثه بیان می‌شود، صحیح نیست.

وی اضافه کرد: باید نتایج بررسی‌ها انجام شده و پس از آن درباره منشأ اصلی این بو، اظهار نظر کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy