Monday, Jan 14, 2019

صفحه نخست » چرا هواپیمای سانحه دیده نوشته و آرم ندارد؟

avion.jpgمقایسه رنگ سازمانی هواپیمایی ارتش و هواپیمای سقوط کرده

عصر ایران - بررسی تصاویر هواپیمای سقوط کرده و هواپیمای ۷۰۷ ارتش، نشان می‌دهد که هر دو هواپیما دارای رنگ آمیزی یکسانی هستند. هر شرکت هواپیمایی، دارای رنگ سازمانی مخصوص خود است. هواپیماهای مسافری و باری ارتش از دو نوار رنگی سرمه‌ای پر رنگ و قرمز در بدنه خود استفاده می‌کنند.


در خطوط هوایی ایران فقط ارتش ۷۰۷ دارد. سازمان هواپیمایی کشوری مدعی شده است هواپیما متعلق به قرقیزستان است.


نکته عجیب این است که هواپیمای سقوط کرده، برغم داشتن رنگ سازمانی هواپیمایی ارتش، هیچ گونه نوشته‌ای روی بدنه و دم خود ندارد! این در حالی است که همه هواپیماها در سراسر جهان، نام و لوگوی خود را در بدنه و دم‌شان نقاشی می‌کنند.

77777.jpg

به گزارش کیهان لندن پرسش مهمی که مسئولان جمهوری اسلامی باید به آن پاسخ دهند این است که چرا برای حمل و نقل کالاهای ضروری مردم، که از سوی مقامات ادعا شده، از هواپیماهای نظامی استفاده می‎کنند؟! و در مقابل برای حمل و نقل نیرو و تسلیحات نظامی، هواپیماهای تجاری را به کار می‌گیرند؟!

اصولا چرا واردات گوشت قرمز در ماه‌های اخیر توسط نظامی‎ها انجام می‎شود؟! یادآوری می‌شود که بارها در کیهان لندن گزارش‌هایی در مورد ترانزیت گوش یخی به ایران توسط «پویا ایر» متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شده است. آیا مسائلی فراتر از «گوشت» مثلا پای پولشویی در میان است که از هواپیماهای نظامی برای حمل گوشت استفاده می‌شود؟!

توضیحات حسن روحانی درباره دلیل حمل گوشت توسط هواپیمای ارتش

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در واکنش به سقوط هواپیمای ارتش که حامل گوشت بود گفت: "ما در شرایط امروز برای اینکه مردم در مضیقه نباشند، ناچاریم گوشت گرم را مقداری که نیاز کشور هست و کمبود داریم با هواپیما حمل کنیم. چون زمان به اندازه کافی نیست که بخواهیم با وسایل دیگر به کشور برسانیم."

آقای روحانی افزود که این هواپیما جزو هواپیماهایی بود که گوشت حمل می کرد و دچار سانحه شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy