Friday, Jan 18, 2019

صفحه نخست » پیام نهفته در گردهمایی سفرای آمریکا در واشنگتن به مردم ایران، علی اکبر امیدمهر‎

Aliakbar_Omidmehr.jpgهمزمان با اوج اعتراضات مردم مصر، هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا، در بهمن ماه ۱۳۸۹ (۳۱ ژانویه ۲۰۱۱) سفرای آمریکا در سراسر جهان را، به واشنگتن فرا خواند. تا در یک نشست سیاسی، چگونگی مواجهه با اعتراضات مردمی در مصر، علیه حسنی مبارک، متحد کلیدی ۳۰ ساله آمریکا، در منطقه را، بررسی کنند. نتیجه این بررسی، شخم زدن خاورمیانه و خارج کردن این منطقه، از حالت سنتی و همیشگی سابق، در راستای حصول باین توهّم بود که اگر اردوغان اخوانی در ترکیه، با ماست و به گلوبالیزیم تن داده و قواعد آن را پذیرفته، چرا محمد مرسی رهبر اخوانهای مصر و رژیم جمهوری اسلامی ایران، نتوانند این کار را بکنند. نتیجه نهایی این سیاست، خونریزی اخوانها در مصر و تشکیل هلال شیعه با پشتوانه برجام و حمام خون‌های مربوطه در منطقه توسط رژیم تهران و متقابلا تولد غول بی شاخ و دم داعش و جنایات وحشتناکی که از خاورمیانه تا قلب اروپا پیش رفت. بود.

بالعکس، نشست واشنگتن با تاکید برخاتمه رادیکالیسم اسلامی داعشی و در آستانه اجلاس بین المللی ورشو با سرلوحه حذف رژیم تهران (تنها باقیمانده بساط داعشی) با انداختن طرحی نو در منطقه، بمنظور بازسازی ویرانی‌های ایجاد شده، در زمان شخم زدن خاورمیانه، انجام میگیرد. که همین پروسه بازسازی یک منطقه ویران شده بزرگ، رونق اقتصادی منطقه و جهان را، حداقل در دهه آینده، در پی خواهد داشت.

و اما نتیجه پیام این نشست، به ملت ایران را، بدین شرح می‌توان خلاصه نمود:
پمپئو وزیر خارجه، دریک سفر و دیپلماسی سیار به منطقه، سنگ بنای آنچه را، که شایسته است. ازین پس، در خاورمیانه رخ دهد، گذاشت. که شامل دوستی و همکاری کشورهای منطقه، اعم از اعراب و اسرائیل و غیره، با همدیگر و جامعه بین الملل می‌باشد. که جهت حصول باین هدف استراتژیک، باید تنها نخاله و مزاحم این برنامه استراتژیک و سرطان افراطی باقیمانده در منطقه، یعنی رژیم تهران، حذف گردد. در نتیجه، با فراخوان همه سفرای آمریکا در جهان، به واشنگتن و ارائه این دستوالعمل، انجام این رخ داد را، تضمین و آنرا جهان شمول نموده است. اکنون نوبت ملت ایران است. که سرنوشت خود را شخصا رقم بزند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy