Wednesday, Jan 23, 2019

صفحه نخست » واکنش نتانیاهو به سخنان قاسم سلیمانی

bn_012319.jpgبه جای تهدید اسرائیل وضعیت پایگاه‌هایش در سوریه را ببیند

رادیو فردا - نیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و وزیر دفاع اسرائیل، چهارشنبه سوم بهمن، در سخنانی خطاب به قاسم سلیمانی، فرمانده شاخه قدس سپاه پاسداران ایران، گفت، «به جای دخالت در انتخابات اسرائیل، بهتر است که وضعیت پایگاه‌هایی را که او در صدد ایجاد آنها در سوریه است، بررسی کند».

این سخنان آقای نتانیاهو پس از آن بیان شد که روزنامه عربی الجریده، چاپ کویت، در شماره چهارشنبه خود مدعی شد که ارزیابی قاسم سلیمانی این است که وارد کردن ضربات موشکی به اسرائیل می‌تواند موجب سقوط بنیامین نتانیاهو در انتخابات اسرائیل شود.

انتخابات پارلمانی اسرائیل، کمتر از سه ماه دیگر، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸/ ۹ آوریل ۲۰۱۹ برگزار می‌شود.



به گزارش رادیو بین المللی فرانسه نخست وزیر اسرائیل سپس تأکید کرد که کشورش با بمباران مواضع سپاه قدس مانع از استقرار نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه خواهد شد. بنیامین نتانیاهو سپس گفت که ارتش اسرائیل تنها ارتش دنیا است که با جمهوری اسلامی ایران در نبرد است و این نبرد را در سوریه دنبال می کند.

بنیامین نتانیاهو در سخنان امروزش به سازمان حماس در نوار غزه نیز هشدار داد که پاسخ اسرائیل به هرگونه اقدام نظامی این گروه ویرانگر و دردناک خواهد بود.

مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

در این حال، وزارت امور خارجۀ روسیه امروز از اسرائیل خواست که به بمباران سوریه خاتمه دهد. سخنگوی وزارت امور خارجۀ روسیه بدون اشاره به بمباران مواضع سپاه قدس و حزب الله لبنان در سوریه توسط هواپیماهای اسرائیلی گفت که عملیات نظامی اسرائیل در خاک سوریه نقض حاکمیت ملی این کشور است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy