Thursday, Jan 24, 2019

صفحه نخست » انتقاد تند فلاحت‌پیشه به مسکو: اس ۳۰۰های روسیه در زمانه حمله به سوریه غیرفعال می‌شوند

falahat_012319.jpgخبرآنلاین - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ملی مجلس گفت:نقدی جدی به روسیه وجود دارد، که در زمان حملات رژیم صهیونیستی سامانه پدافند هوایی اس ۳۰۰ خود را غیر فعال می کند.

اسرائیل در روزهای گذشته پس از حمله به زیر ساخت های کشور سوریه مدعی شد که به نیروهای مستشاری جمهوری اسلامی ایران در خاک این کشور نیز آسیب وارد کرده است.

حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عصر پنجشنبه پس از بازگشت از آنکارا در این رابطه اظهار داشت: در این بین نقدی جدی به روسیه وجود دارد، که در زمان حملات رژیم صهیونیستی سامانه پدافند هوایی اس 300 خود را غیر فعال می کند.اگر سامانه اس 300 روس ها به درستی عمل کند رژیم صهیونیستی نمی تواند به راحتی حملاتی را در خاک سوریه انجام دهد.به نظر می رسد نوعی هماهنگی بین حملات رژیم صهیونیستی و پدافند هوایی روسیه که در سوریه مستقر است، وجود داشته باشد.

فلاحت پیشه در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد: من به فاصله چند ساعت پس از یکی از حملات رژیم صهیونیستی در محل حاضر شدم؛ آمارهایی که صهیونیست ها اعلام می کنند صحت ندارد و این صحبت ها بلف هستند.

وی هدف صهیونیست ها را از اقدامات نظامی در سوریه ایجاد اخلال در روند ایجاد ثبات در این کشور دانست و گفت: آنها می خواهند ایران را وادار به یکسری واکنش ها کنند تا چالشی جدید در سوریه شکل بگیرد. صهیونیست ها مدعی هستند که اقدامات آنها علیه جمهوری اسلامی ایران است در حالی که این حملات علیه سوریه و تاسیسات دفاعی، زیرساختی و امنیتی این کشور است. صهیونیست ها می دانند در میدان عمل حتی مقابل نیروهای مقاومت که فقط از جمهوری اسلامی ایران الگوگیری کرده اند نیز متحمل شکست خواهند شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy