Thursday, Jan 31, 2019

صفحه نخست » مورنینگ استار: حکومت مذهبی ایران به همه شعارهای انقلاب پشت کرده است

revolution.jpgایران فردا ـ روزنامه مورنینگ استار ارگان حزب کمونیست بریتانیا در مقاله‌ای به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی می‌نویسد حکومت مذهبی حاکم بر ایران به همه شعارهای آن انقلاب پشت کرده و پشتیبانی مردم کشور را از دست داده است.

مورنینگ استار می‌نویسد: «اوضاع و شرایط امروز در کشور ونزوئلا یادآور دوران وقوع انقلاب در چهل سال پیش را به‌یاد می‌آورد. اما در مقایسه، دولت ایران امروز به هیچ‌وجه از پشتیبانی مردمی به اندازه حکومت نیکولاس مادورو برخوردار نیست.

واقعیت این است که رهبری مذهبی ایران در چهار دهه گذشته تمام شعارهای انقلاب را زیر پا گذاشته است و آزادی و دموکراسی و عدالت اجتماعی را به‌باد فراموشی سپرده است.

آن انقلاب فرصتی را برای مردم کشور فراهم کرده بود تا با کسب آزادی و استقلال و استفاده از منابع عظیم طبیعی و انسانی خود کشوری خوشبخت را بسازند.

نقض فاحش و وحشتناک حقوق بشر توسط این حکومت و سرکوب سازمان‌های سیاسی و فعالان مدنی همواره در این چهل سال مورد محکومیت جامعه جهانی بوده است.

البته شرایط حاکم بر ایران نباید بهانه‌ای برای دخالت آمریکا برای تغییر آنها به میل واشنگتن باشد. مردم ایران برای رسیدن به دموکراسی، صلح و حقوق بشر مستحق گرفتن پشتیبانی از همه آزادیخواهان جهان هستند.» [لینک به اصل مطلب]



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy