Saturday, Feb 2, 2019

صفحه نخست » حمله تروریستی گروه جیش العدل به نیروهای سپاه و بسیج در نیکشهر

terror_020119.jpgسپاه: یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ۵ نفر مجروح شدند / حال دو مجروح وخیم است / دادستان نیکشهر: عامل حمله، گروه تروریستی جیش العدل بود

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اثر حمله مسلحانه تروریست‌ها به ناحیه مقاومت بسیج در نیکشهر یک نفر شهید شد. همچنین محمدی دادستان نیکشهر گفت: مرتضی علی احمدی در این حادثه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ‌‌۵ تن مجروح شدند که حال دو نفر از آنها وخیم اعلام شده است. ۵ مجروح به بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر منتقل شدند.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اثر حمله مسلحانه تروریست‌ها به ناحیه مقاومت بسیج در نیکشهر یک نفر شهید شد.

به گزارش «انتخاب»، روابط عمومی این قرارگاه اعلام کرد: صبح امروز ۱۳ بهمن ۹۷ عوامل گروهک تروریستی، در یک ‏اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کردند که در این اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ‏پنج نفر مجروح شدند.

فایل صوتی از لحظه آغاز حمله:

دادستان نیکشهر از حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یکی از واحد‌های سپاه در نیکشهر از شهرهای استان سیستان وبلوچستان خبر داد.

همچنین محمدی دادستان نیکشهر از حمله گروهک تروریستی جیش الظلم، ساعتی قبل به یکی از واحد‌های سپاه در شهر نیکشهر خبر داد.

وی ادامه داد: در حمله تروریستی به صبح گاه سپاه در نیکشهر تاکنون یک نفر شهید و ۵ نفر زخمی شدند.

وی ادامه داد: مرتضی علی احمدی در این حادثه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ‌‌۵ تن مجروح شدند که حال دو نفر از آنها وخیم اعلام شده است .

۵مجروح به بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر منتقل شدند.

تلاش‌ها برای دستگیری عاملین کور دل این حادثه ادامه دارد.

نیکشهر از شمال به شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان‌های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان‌های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با ۳۹۵ روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال ۱۳۹۵ تعداد ۱۴۱ هزار و ۸۹۴ نفر جمعیت با ۳۷ هزار و ۲۰۷ خانوار در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
کوچکترین شهید دفاع مقدس به نام «سبیل اخلاقی» از برادران اهل سنت نیکشهر است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy