Saturday, Feb 9, 2019

صفحه نخست » جمهوری اسلامی چی ها زیاد نگران سلام نظامی به علم الهدی نباشند!؛ ف. م. سخن

42036680-B1C4-448D-B8B6-C6B0BFE0CD7D.jpegعکس قشنگ و بامزه ای اخیرا منتشر شده که در آن سلطان بلامنازع خراسان، آیت الله العظمی علم الهدی، در نقش «استانت من» امام خمینی ایفای نقش کرده، و عکاس ناقلای خبرگزاری فارس هم عکسی مشابه عکس سلام نظامی همافران به خمینی در سال ۵۷ انداخته و به خاطر این عکس جنجالی بر پا شده است.

از یک طرف اصلاح طلبان که در حال چرت مطبوع سیاسی هستند تا دوران انتخابات فرا برسد و آن ها از خواب بیدار شوند و مشغول انجام وظیفه شوند، به ناگهان از جا جستند و شروع کردند به داد و فریاد کردن که آی امام از دست رفت! دوران طلایی از دست رفت! معنای انقلاب خمینی از دست رفت!...

از طرف دیگر «اصول گرایان» که در جواب دادن هرگز کم نمی آورند، شروع کردند به پاسخ دادن به اتهامات، که در این عکس فرماندهان حاضر، نه به علم الهدی که به فرمانده کل شان سلام نظامی داده اند و یکی هم گفته «بیشرفان» می خواهند با این کار وجهه آیت الله علم الهدی را خراب کنند و قس علی هذا!

در این حیص بیص، علی علیزاده، معروف به نماینده ی سابق جمهوری اسلامی در بی بی سی و «علیز»، که گویا به طور ناگهانی با خبر فوق برخورد کرده و موهایش جلوی چشم اش را گرفته بوده و متوجه نبوده که با علم الهدی، سلطان خراسان طرف است، ابتدا از این عکسبرداری انتقاد کرده، سپس ادعا نموده که دچار «فیک نیوز گرفتگی» بر وزن برق گرفتگی شده و به خاطر همین پست مربوط به انتقاد از آیت الله علم الهدی را پاک کرده است (واقعا اگر این کار را نمی کرد، «جمهوری اسلامی چی»ها مثل خر در وحل می ماندند که چه خاکی بر سرشان بکنند!)

مُصیِ تاج زاده هم که معروف حضور همگان است در اظهار نظرش سوتی با مزه ای داده و نوشته است:
«دیدار همافران نیروی هوایی با علم‌الهدی به سبک ۱۹ بهمن ۵۷ وهن بنیانگذار نظام است و هم از اعتبار ارتش در افکار عمومی می‌کاهد. »

مُصی این قدر مشغله ی فکری برای حفظ کلیت نظام دارد که یادش رفته یا نمی داند که ما مدت هاست چیزی به نام همافر نداریم و به جایش افسر فنی داریم!

اما قشنگ ترین و بهترین واکنش را آخوند جان بر کف، حجت الاسلام زائری نشان داده و حضرت امام خمینی را به برج ایفل تشبیه کرده است. او نوشته:
«تکرار یک حرکت نمادین و توزیع بی حساب و کتاب یک "نماد" بهترین راه برای ضایع کردن کامل و بی معنی ساختن آن است... برج ایفل تا وقتی که فقط یکی هست و در پاریس هست این معنی را دارد، ولی اگر در هر کشور یا هر شهری مثلا یک برج فلزی مثل آن را داشته باشیم دیگر برج ایفل مفهوم فعلی خود را نخواهد داشت».

من هم اتفاقا همین را می خواستم بگویم! امام خمینی بنا به روایت هایی که ما از مردم مستاصل شنیده ایم، برج ایفلِ کنگره دار و بُرّنده ای است که خیلی به مردم بد کرده است. برج ایفل پاریس منشاء خیر و برکت و جذب توریست و غیره برای فرانسوی هاست، اما برج ایفل اسلامی، یعنی حضرت امام، منشاء بدبختی و افلاس و فراری دادن توریست ها از ایران بوده است.

ضمنا برج ایفل مذکور، وقتی به ایران حمل شد، و در جماران استقرار یافت، کارهایی کرد که مردم الان تیر آهن که هیچ، میلگرد نمره ی شش و نیم هم که می بینند، از شدت وحشت پا به فرار می گذارند! بماند که از روی برج ایفل اصیل و اسلامی ما، یک برج ایفل کوتوله و کوتاه قد مثل برج ایفل لاس وگاس درست کرده اند که به قول آقای زائری، ابهت برج ایفل اول انقلاب را پاک ضایع کرده است!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy