Sunday, Feb 17, 2019

صفحه نخست » سناتور آمریکایی خطاب به خامنه‌ای: پیش از ما خواهی مُرد، پیرمرد!

36EAB4A2-B694-4872-88FE-CE8B344E9368.jpegالعربیه

سناتور تام کاتن، نماینده ایالت آرکانزاس در سنای آمریکا به سخنان آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران که گفته بود «شعار مرگ بر آمریکا هرگز نمی‌میرید و این یعنی مرگ بر ترامپ، بولتون و پمپئو و یعنی مرگ بر حکام آمریکا» واکنش نشان داد در توئیتی خطاب به او گفت: «پیش از ما خواهی مُرد پیرمرد».

تام کاتن در صفحه توئیتر خود در پاسخ به توئیتی از رهبر ایران درباره شعار مرگ بر آمریکا، نوشت که او (خامنه‌ای) پیش از آنها که برایشان آرزوی مرگ کرد، خواهد مُرد.

کاتن در توئیتر خود نوشت: «ای پیرمرد، تو مدت‌ها پیش از آن‌که هر کدام از ما بمیریم، خواهی مرد، و رژیم بی‌قانونت به خاطر عدم مشروعیتش خواهد مرد، در حالی‌که آمریکا همچنان سرزمین مردم آزاد باقی خواهد ماند.»

رهبر ایران در سخنانی که در حضور افسران نیروهای هوایی، به مناسب چهلمین سالروز انقلاب ایران، گفت که ایرانی‌ها به سر دادن شعار مرگ بر آمریکا ادامه خواهند داد.

خامنه‎‌ای در ادامه سخنانش در این‌باره گفت: « مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر دونالد ترامپ، جان بولتون و پومپئو. یعنی مرگ بر سیاستمدارانی که فعلاً در آمریکا بر سر کارند. تأکید می‌کنیم که ما کاری به ملت آمریکا نداریم و مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر حاکمان آمریکا که در این دوره، "مرگ بر ترامپ و بولتون و پمپئو" می‌شود.»

نکته جالب توجه درباره مسئولان رژیم ایران این است که علیرغم سر دادن «شعار مرگ بر آمریکا» فرزندان و نزدیکان خود را برای ادامه تحصیل و برای زندگی به کشوری می‌فرستند که خود آن را «شیطان بزرگ» می‌نامند.

مطالب بیشتر در سایت العربیه


پس از کمپین فعالان ایرانی درباره وابستگان رژیم ایران در آمریکا و همچنین نقش آنها در لابی‌های حامی تهران، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا هفته گذشته اعلام کرد واشنگتن اخراج فرزندان مسئولان رژیم ایران که برای کار و تحصیل به آمریکا آمده‌اند را در دستور کار قرار داده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy