Thursday, Feb 28, 2019

صفحه نخست » دستور تخریب ویلای نماینده مجلس (دختر وزیر پیشین روحانی) در لواسان

lavasan2_022719.jpgایران وایر - شهردار لواسان از تخریب ویلای فاطمه حسینی نماینده مجلس و دختر صفدر حسینی وزیر پیشین کار طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

علی حیدریان در گفتگوی تلفنی با برنامه تهران۲۰ گفت که «حکم تخریب ویلای دختر یکی از وزرای سابق صادر و قطعی شده است.»

حیدریان افزود که «کارشناس رسمی دادگستری آمده و بررسی کرده چه مقدار از ویلای وی تخلف داشته است و در حیطه جواز نیست تا حکم را اجرا کنیم.»

شهردار لواسان خبرداده که «روز چهارشنبه نامه به دادگستری زده‌ایم که به ما پیمانکار و نیروی انتظامی بدهد و امیدوارم شنبه یا یکشنبه حکم را اجرا کنیم.»

این مقام مسئول حدود ۴۰ روز پیش نیز گزارش‌ها در مورد ساخت و ساز یک ویلا از سوی فاطمه حسینی٬ نماینده تهران در مجلس در یکی از محله‌های این منطقه را تائید کرده بود.

مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

موضوع ساخت و ساز یک ویلا منتسب به فاطمه حسینی ماه گذشته به موضوع داغ در برخی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده بود.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد پروانه ساخت پلاک ثبتی ۱۹.۷۹۲ که در رسانه‌ها مطرح شده به نام «ستاد اجرایی فرمان امام خمینی» صادر شده است.

شهرداری لواسان هم اعلام کرده که شهرداری در سال ۱۳۹۵ پروانه را به نام مالک واقعی (ستاد اجرایی) صادر کرده است.

این در حالی است که برابر اسناد ارائه شده ستاد اجرایی در سال ۱۳۹۴ سند انتقال اجرایی به نام آقایان سید هانی، سید هادی میر محمدعلی و خانم سیده فاطمه حسینی تنظیم شده است.

فاطمه حسینی هم موضوع ویلاسازی را رد کرده و نوشته بود که «حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ دانسته و در راستای شفافیت به دستگاه قضا شکایت می‌کنم.»

حسینی نوشته بود که ««زندگی و فعالیت‌هایم همواره شفاف بوده و حال وقت آن است که مدعیان، اسناد ادعاهای خود را به دادگاه ارائه کنند.»

لَواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در شمال استان تهران و مرکز بخش لواسانات به شمار می‌رود که از مناطق خوش آب و هوا محسوب می‌شود و همواره رشد ساخت و سازها در این منطقه مورد انتقاد بوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy