Friday, Mar 22, 2019

صفحه نخست » درگیری مسلحانه خانوادگی در مشهد/ دو مامور پلیس شهید شدند

shahid_032219.jpgفرمانده انتظامی استان از شهادت دو مأمور پلیس در مشهد خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: صبح امروز در پی گزارش اختلاف خانوادگی در مشهد مأموران کلانتری سناباد در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: به محض رسیدن مأموران انتظامی به محل، با شدت‌ گرفتن اختلاف و تنش، مرد جوان مسلح دیوانه‌وار به سمت همسرش و دو مأمور پلیس تیراندازی کرد که در نتیجه دو نیروی پلیس به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و همسر این فرد نیز جان خود را از دست داد و فرد مسلح نیز در ادامه با شلیک تیر به زندگی خود پایان داد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان این‌ که پلیس در راه برقراری نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و تا پای جان خود ایستاده است، تصریح کرد: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر این دو شهید، فردا جمعه دوم فروردین‌ ماه از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

tech_032219.jpgتکنسین اورژانس زاهدان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس کشته شد

زاهدان- ایرنا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: عبدالهادی شهدادزهی تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه شب گذشته در محل استقرار پایگاه اورژانس تیغ آب شهرستان خاش بر اثر تیراندازی افراد ناشناس کشته شد.

دکتر فریبرز راشدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته راننده یک خودروی پژو به پایگاه اورژانس جاده ای تیغ آب خاش مراجعه و اعلام می کند که حادثه ای رخ داده است.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس در حال اعزام به محل حادثه بودند که این نیروی اورژانس توسط سرنشینان این پژو مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: شهدادزهی با وجود اقدامات پزشکی بعد از اعزام به بیمارستان به علت شدت جراحات و خونریزی فوت کرد.

وی گفت: دستگیری عاملان این حادثه توسط نیروی انتظامی در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا تشییع پیکر عبدالهادی شهدادزهی تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امروز/جمعه/ ساعت 14 در شهرستان خاش برگزار خواهد شد.

تیغ آب در فاصله 70 کیلومتری مسیر خاش - ایرانشهر واقع شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy