Sunday, Mar 24, 2019

صفحه نخست » سریلانکا یک کشتی ایرانی حامل هروئین را توقیف کرد

462B8040-5349-4BCB-8EF4-63EB0DE565C4.jpegالعربیه

مقامات ساحلی سریلانکا یک کشتی ایران حامل هروئین را در آب‌های ساحلی این کشور توقیف کرده و در سواحل این کشور متوقف کردند.

روزنامه سریلانکایی کولومبو گازیت گزارش کرد که ارزش این محموله هروئین ایرانی بیش از یک میلیارد روپیه این کشور برآورد شده است.

گفته می‌شود کشف و توقیف این کشتی در یک عملیات ویژه و با مشارکت پلیس و نیروهای دریایی سریلانکا در آب‌های جنوبی این کشور صورت گرفت.

کشتی ایرانی در بندری در کولومبو پایتخت سریلانکا متوقف شده و سرنشینان آن بازداشت شدند. تحقیقات مقامات سریلانکا نشان داد سرنشینان کشتی بخشی از هروئین‌ها را به دریا ریخته‌اند.

گفته می‌شود این کشتی از مبداء پاکستان حرکت کرده و در دریاهای جنوب سریلانکا توقیف شد. احتمال ارتباط این کشتی با ماکندور مادوش، رهبر سرشناس مافیا که چندی پیش در دبی دستگیر شد نیز وجود دارد.

در سپتامبر 2018 نیز گمرک بلغارستان اعلام کرد دو شهروند ایرانی را که می‌کوشیدند صدها کیلو هروئین به قیمت 27 میلیون دلار از ایران به مقصد اتریش قاچاق کنند، را دستگیر کرده است.

به گزارش دیلی‌میل مقامات گمرک بلغارستان دو شهروند ایرانی که سعی می‌کردند 712 کیلوگرم هروئین به ارزش تقریبی 27 میلیون دلار را توسط دو کامیون ایرانی و از طریق ترکیه و بلغارستان به اتریش قاچاق کنند، در مبادی ورودی این کشور دستگیر شدند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy