Friday, Mar 29, 2019

صفحه نخست » انتقاد روحانی از سپاه برای تخریب جاده ای در استان گلستان

rouhani_032918.jpgایران اینترنشنال - حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران از اقدام اخیر سپاه در تخریب جاده چارقلی به گمیشان در استان گلستان انتقاد کرد.

ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی انتشار یافته، رئیس‌جمهوری ایران را نشان می‌دهد که در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گفته:‌ «شکستن این جاده‌ها هیچ فایده و تاثیری نداشته است. فقط آب را از این ور برده به آن ور، از آق قلا برده به گمیشان، فرقی نکرده.»

پیش‌تر، رسانه‌های ایران روز چهارشنبه ۷ فروردین از تخریب جاده چارقلی به گمیشان در استان گلستان خبر دادند. جاده‌ای که گفته شده مانع عبور سیلاب بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان پس از بازدید هوایی و زمینی محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهر سیل‌زده آق‌قلا و مناطق اطراف، تصمیم گرفته شد که کانال‌های خروج آب از شهر به اندازه ۱۰ متر تعریض شوند. در پی آن تخریب این جاده توسط نیروهای سپاه و در حضور محمد‌علی جعفری انجام شده است.

روحانی در این جلسه با استناد به گزارش‌های دریافتی، مشکل آبگرفتگی در گلستان را ناشی از رسوبات باقی مانده در گرگان‌رود، شیب رودخانه و پستی ارتفاع این منطقه اعلام کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy