Sunday, Mar 31, 2019

صفحه نخست » احداث ۱۹ پل در کمتر از ۴۸ ساعت توسط سپاه در جاده گمیشان

C081E27C-C45F-4EB7-930D-E6B78AFB3F60.jpegفرمانده نیروی زمینی سپاه از بازگشایی جاده گمیشان به آقلا و گرگان در ساعتی پیش خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز (۱۱ فروردین) از بازگشایی جاده گمیشان به آقلا و گرگان خبر داد.

سردار پاکپور گفت: با احداث و نصب ۱۹ پل توسط واحدهای مهندسی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا، ارتباط گمیشان با شهرهای گرگان، آق قلا و بندر ترکمن برقرار و این شهر از محاصره آب خارج شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیرها مسدود بود و مردم با قایق تردد می‌کردند، سپاه نخستین اولویت خود را بازگشایی مسیرها قرار داد که بحمدالله با تلاش و مجاهدت‌های صورت گرفته با احداث ۱۹ پل در کمتر از ۴۸ ساعت مشکل قطع راه ارتباطی مردم گمیشان مرتفع و فرایند امداد و کمک رسانی به هموطنان عزیز ادامه خواهد یافت.

سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه بازدید از مناطق سیلزده استان مازندران در روستای رکن کلای شهرستان سیمرغ با اعلام این خبر گفت: با بهره برداری این پل ها، راه های مواصلاتی شهرهای گرگان، بندر ترکمن، آق قلا و گمیشان به هم متصل خواهند شد.

سردار جعفری با بیان اینکه سپاه پنج استان به عنوان معین، بازسازی مناطق سیلزده مازندران را بر عهده گرفتند، افزود: ساماندهی و باز سازی حاشیه رودخانه ها نیز از برنامه های دیگر سپاه در مناطق آسیب دیده این استان است.

وی با قدردانی از همدلی مردم مازندران گفت: سپاه و گروه های جهادی تا پایان عملیات بازسازی مناطق سیلزده در کنار مردم خواهند بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy