Friday, Apr 5, 2019

صفحه نخست » حمله تند وزیر کشور به مهران مدیری، باید با او برخورد شود

fazli_040419.jpgعذرخواهی فایده‌ای ندارد حتما باید برخورد شود / یک آقایی به اسم هنر همه را مسخره می‌کند

بی بی سی - عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران، با لحنی تند از "مسخره کردن و تحقیر کردن" مردم در ارتباط با سیل اخیر در برنامه‌ای طنز در تلویزیون ایران انتقاد کرده است.

به نظر می‌رسد اشاره آقای رحمانی فضلی به برنامه "دورهمی" مهران مدیری است که چند روز پیش از تلویزیون ایران پخش شد. آقای مدیری در این برنامه ویژه با مطرح کردن مشکلات شدید اقتصادی در سال گذشته، عملکرد مسئولان دولتی را در زمان وقوع زلزله و سیل با طنز و کنایه مورد انتقاد قرار داد.

وزیر کشور ایران که برای بازدید از مناطق آسیب‌دیده از سیل به استان لرستان سفر کرده بود در جلسه مدیریت بحران شهر پلدختر گفت: "از کی مسخره کردن، تحقیر کردن، ناامید کردن و بی‌اعتماد کردن مردم و توهین به مسئولان اسمش شده هنر."

او خطاب به رئیس تلویزیون دولتی گفت که "عذرخواهی کردن فایده‌ای ندارد و باید حتما با تهیه‌کنندگان این برنامه برخورد شود."

پیشتر مرتضی میرباقری، معاون تلویزیون در صدا وسیمای ایران گفته بود که به برنامه "دورهمی" به دلیل "تعابیر غیرمنصفانه و نامتوازن" تذکر لازم داده شده است.

"دورهمی" از جمله برنامه‌های پربیننده تلویزیونی است که از شبکه نسیم و با کارگردانی و اجرای مهران مدیری پخش می‌شود. او در این برنامه با زبان طنز به مشکلات جامعه می‌پردازد.

آقای مدیری در بخشی از ویژه برنامه‌اش با اشاه به زلزله کرمانشاه گفت: " وقتی زلزله کرمانشاه آمد همه مدیران بار‌ها جلسات متفاوت گذاشتند و میان موز‌ها و نارنگی‌ها تصمیم گرفتند که خانه‌های ویران‌شده را بازسازی کنند و برای بی‌سرپناه‌ها محل اسکان بسازند و موظف به مقاوم‌سازی بودند. سیل هم مثل زلزله، آب هم می‌رود سرجای خودش و همه چیز تمام می‌شود تا سیل بعدی همین ماجرا ادامه دارد."

او در بخش دیگری از این برنامه گفت: "گفته‌اند که دربرنامه ویژه نوروز ۹۸ بذر ناامیدی نپاش، پس خدایا ما را با امید خفه کن."

انتقادات تند مهران مدیری به مسئولان دولتی ایران بعد از وقوع حوادث اخیر با موجی از واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی هم روبرو شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy