Sunday, Jun 9, 2019

صفحه نخست » قاضی پرونده محمدعلی نجفی مشخص شد

CA098114-F059-414D-81D8-2479B9ED0D99.jpegدویچه وله - پرونده قتل میترا استاد، همسر دوم محمدعلى نجفى، شهردار سابق تهران، که در پى صدور کیفرخواست برای رسیدگى به دادگاه کیفرى یک استان تهران ارسال شده بود، جهت رسیدگى در اختیار شعبه نهم دادگاه کیفرى یک استان تهران به ریاست قاضى محمدرضا محمدی کشکولى قرار گرفت.

از پرونده‌های مطرح قاضی کشکولی می‌توان به پرونده محمد ثلاث اشاره کرد. محمد ثلاث درویش گنابادی بود که به اتهام کشتن سه تن از ماموران انتظامی در خرداد ۹۷ در زندان رجایی شهر اعدام شد. زینب طاهری، وکیل آقای ثلاث بارها بر بی‌گناهی موکل خود تاکید کرده و گفته بود که ادله و شواهد بسیاری در دست دارد که نشان‌دهنده بی‌گناهی موکلش هستند. طاهری یک روز پس از اعدام ثلاث بازداشت شد.

قاضی کشکولی سعید مرتضوی را در پرونده خشونت‌‌های بازداشتگاه کهریزک، در ارتباط با شکایت اولیا دم محسن روح‌الامینی، یکی از جان‌‌باختگان بازداشتگاه کهریزک، از اتهام معاونت در قتل عمد تبرئه کرد.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

سعید مرتضوی، دادستان وقت تهران در پرونده کهریزک از سوی کمیته ویژه مجلس مسئول مرگ شماری از بازداشت‌شدگان در جریان اعتراض‌های خیابانی سال ۱۳۸۸ در بازداشتگاه کهریزک شناخته شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy