Friday, Jul 19, 2019

صفحه نخست » اوج حقارت جمهوری اسلامی! فرید انصاری دزفولی

Farid_Ansari_Dezfouli.jpgظریف: تنها به سه ساختمان درآمریکا می‌توانم پا بگذارم


آقای ظریف و هیئت دیپلمات ایران در سفر اخیرشان به نیویورک مواجه با محدودیت‌های رفت و آمدی شده‌اند بطوریکه آقای ظریف گفت: تنها به سه ساختمان در آمریکا می‌توانم پا بگذارم.

مایک پمپئو در پاسخ به اعتراض سخنگوی سازمان ملل گفته است: مگر دیپلمات‌های آمریکایی حق سفر به ایران و قدم زدن در خیابانهای ایران را دارند که ما باید حق سفر به دیپلمات‌های ایرانی در آمریکا را بدهیم. آنان برای سازمان ملل سفر کرده‌اند در همان حد اجازه رفت و آمد به آنها داده‌ایم.

چهل سال آمریکا ستیزی و درگیری و شاخ و شانه کشیدن با این کشور چه حاصلی داشته است. چهل سال شعار مرگ بر آمریکا سردادن، چهل سال از روی پرچم آمریکا عبور کردن و آن را آتش زدن و چهل سال آمریکا را به چالش و فحاشی گرفتند چه حاصلی و دستاوردی داشته است. خمینی گفت ما تا به آخر آمریکا را تحقیر می‌کنیم. اما چهل سال است دیپلماسی شما نتیجه‌ای بجر خواری و حقارت برای جمهوری اسلامی و ملت ایران در بر نداشته است.

حالا یک گروه قلدر زبان نفهم مثل خود خامنه‌ای و دارودسته جمهوری اسلامی در آمریکا به قدرت رسیده‌اند، و با دیپلمات‌ها و سران جمهوری اسلامی مثل قلدرهای رفتار و گردن کلفتی می‌کنند.

آقای ظریف از محدودیت‌های ایجاد شده توسط آمریکا نالان است و شکایت می‌کند. ولی نمی‌گوید که چهل سال است با توسل به زور و انواع محدودیت‌ها و سرکوبگری‌ها تلاش کرده‌ایم تا جامعه را مطیع و رام خویش کنیم.

حالا این بجای خود چهل سال است استبداد دینی محدودیتی نبوده است که برای مردم ایران بوجود نیاورده باشد.

محدودیت در گوش دادن نوار موسیقی حتی درون ماشین شخصی، محدویت در تماشای نوار ویدئویی، محدودیت در داشتن آنتن‌های ماهواره‌ای، محدودیت در داشتن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، محدودیت در پوشیدن و خوردن و آشامیدن و رقصیدن و موسیقی گوش دادن و کنسرت بر پا کردن و خواندن و نوشتن، محدودیت حتی در خوردن آب در ماه رمضان در آن گرمای ۴۰- ۵۰ درجه و عملی کردن محدودیت در انتخاب رنگ و دوخت لباس و نوع لباس و شادی کردن در جشن‌ها و پارک‌ها.

در استبداد دینی ولایت مطلقه فقیه حاکمان حقیر در برابر مردم احساس گردن کلفتی می‌کنند، اما در مقابل کشورهای قدرتمندی چون آمریکا خود را زبون و خوار می‌شمارند.

آقا ظریف می‌گوید تنها به سه ساختمان در آمریکا می‌توانم پا بگذارم. این اوج دیپلماسی حقارت و تحقیر نمایندگی دولت ایران است که در تاریخ ایران چنین سابقه نداشته است.

آقای ظریف مسئله‌ای نیست؛ حالا شرایط میلیون‌ها ایرانی مهاجر را که از دست مستبد حقیری چون خامنه‌ای ترک وطن کرده‌اند را درک نمائید که از ترس و وحشت تحقیر کردن‌های شما و سپاه و رهبرتان وبه گروگان گرفتن‌شان جرات ندارند به وطن خودشان پا بگذارند. حالا ناراحتید که ترامپ و مایک پمپئو شما را به ابتذال کشانده‌اند و تحقیرتان نموده‌اند؟!!.

یادتان است در یکی از سفرهای گذشته‌تان به آمریکا مصاحبه کردید و چگونه با لبخندهای مذبوحانه گفتید ما در ایران روزنامه نگار زندانی و اصلا زندانی سیاسی نداریم و هر مخالفی می‌تواند آزادانه وارد ایران شود.

فریبا عادلخواه یک تحصیل کرده در فرانسه است و در اکثر مصاحبه‌هایش با رسانه‌های فرانسوی از جمهوری اسلامی بطور مستقیم و غیر مستقیم دفاع و حمایت کرده است و می‌کند چند روز قبل آمده ایران دستگیر شده است. حکومتی که با افرادی که به رژیم اسلامی سمپاتی دارند و با آن هیچ مخالفتی ندارند چون فریبا عادلخواه‌ها چنین بی رحمانه رفتار می‌کند حالا با امثال نازنین زاغری‌ها چه می‌کند که عاقبتش به بیمارستان روانی منتقل می‌شود آنهم جهت اخاذی از دولت انگلیس. سرکوب و شکنجه و به سیاهچال انداختند دگراندیشانی مثل نرگس محمدی، نوریزاد، نسرین ستوده، اسماعیل بخشی، سپیده قلیان، ساناز الهیاری، امیر حسین محمدی فرد و امیر امیرقلی، آتنا دائمی، گلرخ ابراهیمی ایرایی و حسین جنتی وووووووو جای خود دارد.

آقا ظریف که در مصاحبه‌های پیشین‌اش با رسانه آمریکا خود را پروفسور حقوق بشر می‌نامید حالا ناراحت است گرفتار مشتی قلدرمنش و ضد حقوق بشری چون خودشان شده است. دیکتاتوری حقیر جمهوری اسلامی برای انسان‌شان و منزلتی قائل نیست و در حقیقت شما نه پروفسور حقوق بشر که پادو مستبد حقیری بنام آقای سید علی خامنه‌ای می‌باشید.

شما قدرت (زور) خود را در رابطه با دیگران بکار می‌برید و مردم ایران را زیر سلطه خود قرار داده‌اید و زندگی آنان را نیست و نابود کرده‌اید. حالا سلطه گر زورمداری که زورش از شما بیشتر است و به شما زور می‌گوید و در سطح جهانی شما را خوار و ذلیل کرده است همان کار را با شما انجام می‌دهد که شما با ملت ایران انجام می‌دهید.

آری می‌فهمم ذلت و تحقیر شدگی شما را.

شما را تحقیر می‌کنند چون نماینده رژیمی فاقد مشروعیت و نامشروع و غیر قانونی هستید. رژیم جمهوری اسلامی عامل تجاوز مستمر بیگانگان به مردم ایران میباشد و خود بطور روزانه حق و حقوق مردم ایران را مورد تجاوز قرار می‌دهد و آنان را پایمال می‌کند. رژیمی که در میان مردم خودش پایگاهی ندارد نامشروع و غیر قانونی می‌باشد. دیگران این را بخوبی می‌دانند و بدین دلیل است شما را به هیچ می‌گیرند و تحقیرتان می‌کنند. زور بکار می‌برید زور می‌شنوید.

این را هم اضافه کنم تمام این حقارت‌ها و تحقیر شدگی نتیجه چهل سال بحران سازی پی در پی می‌باشد که آخرش با جام زهر خوردنها و نرمش قهرمانانه کردنها پایان می‌یابند. قرارداد ننگینی بنام برجام با ۱۰۵ تعهد امضاء کردید بدون اینکه یک تعهد از طرفین مقابل بگیرید. حتی یک تعهد نگرفتید که دیگر امضاء کنندگان حق خروج از این قرارداد را تا پایان تاریخ قرارداد ندارند. تمام دنیا راجع به بحران هسته‌ای و محتوای قرارداد وین مطلع بودند و بجز دروغگوئی دائمی به مردم ایران و فریب دادن آنان یک کلمه مردم را از متن و تعهدات آن با خبر و آگاه نساختید، در طی ۲۰ دقیقه بفرمان بیت رهبری نمایندگان مجلس مافیائی، قرارداد وین (برجام) را تائید کردند و ننگی تاریخی را برای ملت ایران به یادگار گذاشتند.

چند بند از تعهدات خفت بار را می‌آورم که استقلال کشور را به زیر علامت سوال می‌برد:

ممنوعیت ذخیره بیش از ۳۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده ۳.۶۷ درصدی به مدت ۱۵ سال

قبول حضور طولانی مدت آژانس و افزایش تعداد بازرسان طی ۹ ماه به ۱۳۰ تا ۱۵۰ نفر به مدت ۱۵ سال

ایجاد کانال خرید تائید شده توسط شورای امنیت که محدودیت‌های شدید بازرسی را علیه جمهوری اسلامی اعمال می‌کند

ممنوعیت ساخت راکتور تحقیقانی به مدت ۱۵ سال

ممنوعیت تحقیق و توسعه بر روی مواد شکاف پذیر در فردو به مدت ۱۵ سال

محدودیت مکانی در تست غنی سازی و مکانیکی سانتریفیوژها صرفا در نطنز و مرکز تحقیات تهران به مدت ۱۵ سال

ممنوعیت غنی سازی بیش از ۳.۶۷ درصد به مدت ۱۵ سال

ایران هیچگاه و تحت هیچ شرایطی در پی تولید و یا به دست آوردن سلاح‌های هسته‌ای نخواهد بود

نظارت بر انتقال سنگ معدن اورانیوم تولید شده در ایران و یا بدست آمده از هر منبع دیگر به کارخانه فرآوری اورانیوم اصفهان به مدت ۲۵ سال

و ۹۶ تعهد دیگر که شامل ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های دیگری می‌باشند. تعهداتی که ضد استقلال و حاکمیت وحقوق ملی و حقوق بین المللی ملت ایران می‌باشند.

آقای ظریف بخاطر دارید با hمضاء قرارداد وین تسلیم قراردادی ذلت بار شدید و با دروغ و حقه به ملت ایران نشان دادید که فتح الفتوحی کرده‌اید و چگونه خیانت جمهوری اسلامی به استقلال و حاکمیت ملی ایران را در بالکن هتل با لبخندهای مذبوحانه پنهان کردید و آقای روحانی به دروغ گفت سه گل زدیم و دو گل خوردیم و رهبر معظم که بزدلانه امروز زیر همه چیز می‌زند گفت واقعا تلاش و کار هئیت مذاکره کننده در برجام قابل تقدیر است. پس حالا چی شد آن تلاش‌ها و تقدیرها و لبخندها و به به و چه چه‌ها گفتن‌ها. شما به فرمان رهبر معظم انقلاب ۱۰۵ تعهد دادید تا تحریم‌ها تعلیق شوند نه اینکه برداشته شوند. هم اکنون شاهدیم کشور را در بدترین تحریم‌ها قرار داده‌اید. شما گفتید با برجام تحریم‌ها پایان می‌یابند و ایران از وضعیت تهدید به جنگ خارج می‌شود در صورتیکه در حال حاضر کشورمان در اوج تنش و در زیر سابه جنگ بسر می‌برد و زندگی را برای ملت ایران غیر قابل تحمل، پر استرس، اضطراب و بلاتکلیفی گردانده‌اید. مگر رهبر معظم نگفت: اگر آمریکا قرارداد وین را پاره کرد ما آنرا آتش می‌زنیم. پس چرا اتش نمی‌زند. خب بزند یک جو شهامت ندارید یک جو شرافت ندارید مشتی دیکتاتور حقیر هستید. در خواری و زبونی قرار گرفته‌اید، خوب می‌دانید اگر از برجام بیرون بیائی و دست از پا خطا کنید تمام تحریم‌های سازمان ملل و اروپا بر می‌گردند و خروج شما از برجام به معنای خودکشی‌تان است. قراردادی امضاء کرده‌اید و تعهداتی داده‌اید که طرف مقابل هر بامبول بازی که دلش بخواهد می‌تواند بر سرتان در آورد و از شما سواری بگیرد و شما را تا بی نهایت تحقیر و زبون گرداند. عامدا فریب خوردید و مردم را فریب دادید و حالا در بن بست همه جانبه‌ای قرار گرفته‌اید که نه راه پیش دارید و نه راه پس. شما تحقیر شده‌اید و ذلت و تحقیر شدگی شما در صحنه جهانی آشکار و هویدا است. همان چند تعهد بالا میزان ذلت و تحقیر شدگی شما را توسط ۵ کشور مذاکره کننده بویژه آمریکا آشکار می‌سازد. حالا آمریکا تا آخر تحقیر شده است یا جمهوری اسلامی که نه می‌تواند در برجام بماند و نمی‌تواند آنرا ترک کند و حتی نمی‌تواند به سازمان ملل شکایت کند چون شکایت شما طبق تعهد ۳۶ و ۳۷ برجام موجب می‌شود تمام تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل برگردند. این اوج حقارت جمهوری اسلامی در صحنه بین المللی است. عامل این تحقیر خود حاکمان جمهوری اسلامی می‌باشند زیرا به مردم مراجعه نکردند و یک مسئله داخلی را به یک مسئله بین المللی مبدل نمودند. سرنوشت ملت و مملکت را دادید به دست بیگانگان و حالا خوارو زبون گشته‌اید.

بند بند رژیم جمهوری اسلامی از همدیگر پاره شده و از هم گسسته است. در بن بست کامل بسر می‌برید راه و چاره‌ای ندارید بجز تسلیم شدن یا به آمریکا یا به ملت ایران، ولی بهترین راه به آغوش ملت ایران برگشتن می‌باشد و از ملت ایران که چهل سال است حاکمیت‌شان را غصب کرده‌اید طلب پوزش و بخشش و عفو کنید در غیر اینصورت باید هنوز منتظر ذلت و تحقیر شدگی‌های بیشتر توسط آمریکا باشید که در راهند. اگر هنوز یک جو شهامت دارید بهترین راه این است که به مردم مراجعه نمائید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy