Wednesday, Jul 31, 2019

صفحه نخست » روایت جدید ضرغامی از مخالفت خامنه‌ای برای تشکیل دولت پنهان

sazandegi_073019.jpgروایت دوباره ضرغامی از مخالفت خامنه‌ای با پیشنهاد مجلس خبرگان

رادیو فردا - ضرغامی می‌گوید مجلس خبرگان رهبری دنبال تشکیل یک دولت پنهان برای اداره اقتصاد ایران بوده است.

عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، به شماره روز سه‌شنبه روزنامه «سازندگی» گفته که آیت‌الله علی خامنه‌‌ای با پیشنهاد برخی از اعضای مجلس خبرگان برای تشکیل «دولت پنهان»، مخالفت کرده است.

به گفته ضرغامی، بر اساس این پیشنهاد قرار بوده که نهادهای زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی مانند بنیاد مستضعفان و جانبازان و ستاد اجرایی فرمان امام، «کارهای اقتصادی دولت را بر عهده بگیرند».

آقای ضرغامی ۲۹ مهرماه پارسال هم در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا به این موضوع اشاره کرده و گفته بود که برخی از اعضای مجلس خبرگان و برخی دیگر در فضای رسانه‌ای این پیشنهاد را مطرح کرده‌ بودند.

رهبر جمهوری اسلامی در دیدار ۱۵ شهریور پارسال با اعضای مجلس خبرگان به طور تلویحی به این موضوع اشاره کرده و گفته بود: « ایجاد تشکیلات و کار موازی با دولت نیز به صلاح و موفق نخواهد بود».

به گفته ضرغامی پس از مصاحبه مهرماه سال گذشته، روسای ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان موضوع را به دفتر خامنه‌ای انعکاس داده و گفته‌اند قصد چنین کاری نداشته‌اند و این موضوع در جلسه خبرگان مطرح بوده است.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

بحث مخالفت خامنه‌ای با تشکیل دولت پنهان در حالی مطرح شده که برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب به طور دائم از وجود دولت پنهان با محوریت سپاه پاسداران و نقش مخرب آن در فعالیت‌های دولت روحانی، انتقاد کرده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy