Wednesday, Aug 7, 2019

صفحه نخست » نامه انتقادی آیت‌الله آملی لاریجانی به خامنه ای؟ واکنش مجمع تشخیص

lari_080619.jpgبرخی رسانه‌ها از نامه آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس سابق قوه قضائیه و رئیس فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام به رهبر انقلاب خبر داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صداوسیما در این‌باره نوشته است: برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از نامه آیت‌الله آملی لاریجانی به رهبر انقلاب درباره بازداشت ‎اکبر طبری و همچنین موضوع هجرت به ‎نجف، خبر داده‌اند.

پیشتر برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از رایزنی صادق لاریجانی برای آزادی اکبر طبری و گرفتن اجازه از آیت‌الله علی خامنه‌ای برای عزیمت به نجف خبر داده بودند.

320527_799.jpg

سخنگوی قوه قضائیه ایران روز ۲۵ تیرماه خبر بازداشت اکبر طبری، معاون سابق امور اجرایی این قوه در دوره ریاست صادق لاریجانی، را تایید کرده و گفته بود که اتهام او «توصیه و اعمال نفوذ در برخی از پرونده‌های قضایی» است.

اکبر طبری تا آخرین روز کاری سال ۱۳۹۷، معاون اجرایی دفتر رئیس قوه قضاییه بود ولی در یک جابه‌جایی غیرمعمول، توسط ابراهیم رئيسی، رئيس کنونی قوه قضاییه، از سمت خود سمت خود برکنار شد.

مجمع تشخیص: نامه لاریجانی به خامنه‌ای درباره «هجرت به نجف» صحت ندارد

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید که نامه صادق آملی لاریجانی، رئیس این مجمع، به رهبر جمهوری اسلامی درباره برخی متهمان و یا «هجرت به نجف اشرف» صحت ندارد و «کذب محض است».

این نهاد جمهوری اسلامی انتشار برخی اخبار پیرامون صادق لاریجانی طی روزهای گذشته را «خبرسازی زنجیره‌ای در فضای مجازی» خوانده و گفته که «متاسفانه» این اخبار «بدون بررسی صحت و سقم آن، به برخی پایگاه‌های رسمی نیز تسری یافته» است.

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام افزوده است:‌ ارسال نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مقام رهبری «درباره برخی متهمان و یا هجرت به نجف اشرف از اساس کذب محض بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy