Tuesday, Aug 6, 2019

صفحه نخست » دختری که به خاطر خواندن ترانه «شهره» در ابیانه احضار شد، در ترکیه با این خواننده روی صحنه همخوانی کرد

abyaneh_080619.jpgصدای آمریکا - نگار معظم، خواننده شیرازی که با اجرای ترانه ای از شهره صولتی در ابیانه از سوی مقام های قضایی احضار شده بود، در یکی از اجراهای اخیر خانم شهره، با او روی سن حاضر شد و همخوانی کرد.

آخرین پست صفحه اینستگرام «نگار معظم» ویدئویی است که در آن او در کنار شهره صولتی روی صحنه می خواند. در این ویدئو، همان ترانه ای که منجر به پیگرد قضایی خانم معظم شد، اجرا شده است.

شهره صولتی، چندین کنسرت تابستانی در شهر استانبول ترکیه داشت که به نظر می رسد این اجرا نیز در یکی از این برنامه ها بوده است.

View this post on Instagram

بعد از اجرایی که در ابیانه داشتیم، و اتفاقات تلخی که بعد از ان تجربه کردیم، فکر میکردم که دیگه باید واسه همیشه موسیقی و خوانندگی رو فراموش کنم.اما منتظر معجزه ای بودیم که از اون شرایط سخت بیرون بیایم که به لطف خدا واسمون رخ داد و اون معجزه، اجرا در کنار ملکه ی صحنه ها ،خانم شهره ی عزیزم هست که ایشان از همان لحظه ی اول با حمایتشان از من و مهران امیدی دوباره به ما دادند و ارزوی من رو که از کودکی تا الان داشتم رو برای من براورده کردند.و این ارزو چیزی نبود جز خواندنم در کنار ایشان و همچنین ازادانه خوندنم بر روی استیج و نشان دادن هنرمون بدون هیچ محدودیتی.هرچقدر از مهربانی و خوش قلبی و شخصیت خانم شهره ی عزیز بگم ، کم گفتم.خیلی از شهره ی عزیز سپاسگزاریم که این افتخار رو به ما دادند ومارو در کنسرتشون معرفی کردند و اجازه دادند که در کنارشون بخونم.🥰خیلی دوستون داریم شهره خانم عزیز و هیچ وقت این لطف و محبت شما رو فراموش نخواهیم کرد.🥰🥰🥰😘😘😘😘،👇 . . @shohrehofficial @shohrehofficial @shohrehofficial . پیج مهران بیغرض👇 . @mehranbigharaz هر گونه بی احترامی و کامنت بی مورد👈block. . #negar_moazzam_musician#mehranbigharaz#music#musician#singing#song#singers#خوانندگان#خواننده_ایرانی#خواننده_آهنگساز#خواننده#خواننده_پاپ#خواننده_زن#خواننده_مرد#نگار_معظم#گیتار#خواننده_برتر#خواننده_زن#خواننده_محبوب#خواننده_خاص#honarmandan#vocals#singers نوازنده#موسیقی#اواز _#خواننده_زن_ایرانی#شهره_صولتی#اواز#خواننده_پاپ#کنسرت#ابیانه

A post shared by NEGAR MOAZZAM (@negar_moazzam_musician) on

نگار معظم در شرح ویدئو نوشته که پس از اجرا در ابیانه و اتفاقات تلخ پس از آن گمان می کرد باید برای همیشه موسیقی و آواز را فراموش کند. خانم معظم در ادامه از اجرا در کنار شهره صولتی به عنوان معجزه ای یاد کرده که انتظارش را می کشیدند و گفته آرزوی او از کودکی که همان آزادانه خواندن روی صحنه بود با حمایت خانم صولتی میسر شد.

این ویدئو ماجرای آوازخوانی او در ابیانه خانم معظم را نشان می دهد که به احضارش توسط مقام های قضایی منجر شده بود.

👈مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا

بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی از خروج خانم معظم از ایران استقبال کرده اند و جمهوری اسلامی را برای سرکوب هنرمندان و راندن آنها به خارج مورد نکوهش قرار داده اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy