Wednesday, Aug 14, 2019

صفحه نخست » استادی که فیلم غیراخلاقی‌اش درآمد به دانشگاه تربیت مدرس برمی‌گردد؟

B3474687-97C0-4937-B1CE-D8B7174D1BD5.jpegرادیو فردا - رییس دانشگاه تربیت مدرس از اخراج دو استاد این دانشگاه به دلیل غیبت طولانی مدت خبر داد و گفت: دانشگاه بازگشت یکی از اعضای هیات علمی که فیلم غیر اخلاقی منتسب به وی در فضای مجازی منتشر شده است را نیز به صلاح نمی‌داند.

محمدتقی احمدی در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا گفت: «در این مورد وزارت اطلاعات و قوه قضاییه ورود کرده‌اند و در حال انجام تحقیقات هستند، ضمن این که ما کسب اطلاع کردیم که متاسفانه این فیلم واقعیت دارد.»

وی گفت که اگر در این باره «مراجع ذی‌صلاح برخورد نکنند، ما در دانشگاه موضوع را در کمیته تخلفات اعضای هیئت علمی بررسی می‌کنیم».

آقای احمدی بدون اشاره به هویت این «استاد دانشگاه» گفت که این فرد همچنین رئیس یکی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه است.

خبر انتشار ویدئویی از این فرد در فضای مجازی در حالی منتشر می‌شود که در روزهای گذشته نیز فیلم‌هایی از رابطه جنسی علی‌محمد احمدی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهردار صدرا در نزدیکی شیراز منتشر شده است.

پس از انتشار این فیلم وب‌سایت «صبح زاگرس» به نقل از یکی از نزدیکان آقای احمدی که نام او اعلام نشده نوشت که آقای احمدی و این زن با یکدیگر ازدواج موقت کرده بودند و استاندار سابق برای او در تهران «خانه‌ای اجاره کرده بود».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا


علی‌محمد احمدی نماینده پیشین دهلران استان ایلام و نایب، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم بود که شهریور ۹۶ به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده بود.

در کانال‌های تلگرامی همچنین فیلمی از روابط جنسی یک زن و یک مرد منتشر و ادعا شده که مربوط به دو مدیر شهرداری صدرای شیراز است.

همزمان با انتشار این فیلم، کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس،‌ از بازداشت چهار نفر از مسئولان شهرداری و شورای شهر صدرا خبر داد.

کاظم موسوی روز ۱۴ مرداد گفته بود که این افراد با اتهام «فساد مالی بازداشت شده‌اند».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy