Saturday, Aug 17, 2019

صفحه نخست » رادیو اسراییل: شکست حزب الله لبنان در گذشته و ادعای پیروزی

7ED52FBD-F000-4321-8445-CC3AF02080B9.jpegحسن نصرالله سرکردۀ حزب الله لبنان، در یک سخنرانی تازه، دوباره اسرائیل را مورد تهدید جنگی قرار داد و ادعا کرد که اگر ارتش اسرائیل یک بار دیگر قصد ورود به خاک لبنان را داشته باشد، حزب الله با پخش مستقیم، تانک های اسرائیلی را نابود خواهد کرد.

در هفته های اخیر این چندمین بار است که حسن نصرالله با این ادعا که در جنگ سیزده سال پیش در چنین روزهایی، توانسته است آسیب جدی به اسرائیل وارد آورد، در ضمن تهدید کرد که اگر رژیم ایران مورد حمله نظامی قرار گیرد، حزب الله با موشک هایی که از ایران گرفته، اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد.

در حال حاضر گروه تروریستی حزب الله لبنان، تنها گروهی است که مرتبا خود را مدافع رژیم ایران در برابر حمله احتمالی آمریکایی معرفی می کند. هیچ کشور یا دولتی، تا کنون با رژیم ایران ابراز همدردی و همبستگی نکرده است.

حسن نصرالله در ادامه نطق خود به مناسبت سیزدهمین سالگرد جنگ دوم لبنان، از عملیات تروریستی فلسطینی علیه شهروندان اسرائیلی نیز به گرمی حمایت کرد و تروریستی را مورد تمجید قرار داد که دو روز پیش سوار بر اتومبیل دو برادر را که در انتظار اتوبوس بودند زیر گرفت و هر دو را به شدت زخمی ساخت.پ

نصرالله با اشاره به این که همه عاملان تعرض های تروریستی اخیر افراد جوان یا نوجوان بودند، آنها را "نسل آینده مقاومت" نامید و به تجلیل از آنان پرداخت. رژیم ایران و حزب الله لبنان واژه "مقاومت" را به جای عملیات تروریستی به کار می برند.

در جنگ دوم لبنان، که نصرالله و رژیم ایران آن را یک پیروزی می نامند، حدود یک میلیارد دلار به زیرساخت حزب الله در لبنان و خاک آن کشور زیان مالی وارد آمد.

محمد جواد ظریف در توییتر خود نوشت بود که حزب الله لبنان نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy