Sunday, Aug 18, 2019

صفحه نخست » برائت از مقاله حسین موسویان، فریدون رستگار

article3.jpgبا درود به شما
اخیراً مقاله ای در سایت شما (خبرنامه گویا) منتشر گردید به قلم حسین موسویان سفیر فاسد و جنابتکار و به دام اندازنده فریدون فرخزاد وآمر قتل او تحت عنوان " پنج مانع فعلی ترامپ جهت موفقیت در سیاست با ایران "
صرفنظر از محتوای مقاله ایشان از شما بعید است که در سایت خودتان مقاله ای از این فرد که کاری جز لابیگری برای جمهوری ولایت مطلقه فقیه در پوشش مقاله نویس ندارد منتشر نمایید.
ایشان کم در نشریات آمریکایی با نوشتن مقاله لابیگری می کند که شما فضایی در سایت خودتان را که می تواند به یک نویسنده آزادیخواه اختصاص داده شود به ایشان داده اید که سیاست های خزنده خودش در حمایت از جمهوری آخوندی را پیش ببرد.
خود آخوندهای جمهوری اسلامی اعتقاد دارند که: چنانچه خانه دوست مأوای دشمن گردد، آن خانه خانه دشمن است" بر همین اساس بوده که بسیاری از خودی ها را نیز از دم تیغ گذرانده اند.
صحبت از آزادی انتشار عقاید نفرمایید که عذر بدتر از گناه است. آنهم وقتی که همین حسین موسویان در زمانی که سفیر جمهوری اسلامی در آلمان بود به انواع ترفند های موذیانه قلم بسیاری منقدانی را که مقاله می نوشته اند شکسته است و حتی قلم پای برخی را نیز!
چرا باید سایت شما جایگاهی باشد برای انتشار ماله کشی حسین موسویان؟
آیا می توان به مصداق آزادی انتشار عقاید، مقاله ای از حسین شریعتمداری نیز با محمل قرار دادن این موضوع در سایت خودتان منتشر نمایید؟
چرا باید سایت شما سکو و بلندگویی باشد برای حسین موسویان؟
انتشارمقاله حسین موسویان چه بخواهید و چه نخواهید آب به آسیاب دشمن ریختن است و بخشی از رسالت آزادی خواهی شما را به زیر سؤال می برد. چون اینگونه مقالات رندانه اثر مثبت دیگر مقالات سایت شما را در ذهن خواننده کمرنگ می کند.
لابد جمله مشهور امام علی را شنیده اید که در مورد خوارج که فرموده: کلمة الحق؛ یرید بها باطل! گفته ای به حق که هدفی باطل از آن مطالبه می شود. هر چند که نوشته های امثال حسین موسویان بوئی از حق هم نبرده است.
موفق باشید



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy