Monday, Aug 26, 2019

صفحه نخست » پاسخ خداوند به آقای ف.م.سخن، کوروش طاهری

khoda_082519.jpg

بنام خدا
سوگند به روز و شب و ماه خورشید و ستاره و ابر و طوفان و باران که من هیچ دخالتی در بوجود آمدن اینها نداشته ام. سوگند به فرشتگان و ملائک که من هیچکدام شان را نمی شناسم.سوگند به تمام کائنات که من دخالتی در حادث شدن آنها نداشته و ندارم و سوگند به زمین و آسمان که من اصلا شیطان را نمی شناسم و نمیدانم چه جور موجودی بوده.
به ضرس قاطع اعلام می کنم نمی دانم این داستان آدم و حوا را کدام چموشی ساخته است و بهشت و جهنمی را چه کسی به من بینوا نسبت داده!
کسی به من بگوید اگر من را می شناسد به چه زبانی من صحبت می کنم!؟ فارسی ترکی استانبولی یا آذری فرانسوی انگلیسی عربی عبری چینی ژاپنی اسپانیائی مغولی یونانی کردی گیلگی لری شیرازی سوئدی نروژی آلمانی ایتالیائی روسی اراکی!
اگر من جهان را بوجود آورده ام چرا خودم در گوشه ای تک و تنها و بدون زن و فرزند و در تاریکی و بدون غذا و کنیز و خدمه و کلفت و نوکر افتاده ام! یعنی چی! اگر من خدای جهانم چرا همین افراد فریبکار حکومت شما از هر چه نعماتی که به من نسبت می دهند برخوردارند ولی خودم عاجز و ناتوان از داشتن آنها هستم!
شما به این موجودات عجیب و غریب که معلوم نیست خالق اولیه شان کیست و چیست نهیب بزنید که خداوند تک و تنها نه در زمین و نه در آسمان هیچ چیز را حرام و حلال نکرده است! حرام برای ما و حلال برای این گردن کلفتها! من کجا در زمین هر چه نقد هست را حرام کرده ام و نسیه آن را به بهشت حواله داده ام!

می آیند و نزدیک خانه ای که ما وجود نداریم بساط مجوز کلاهبرداری راه می اندازند تا مردمان بیگناه و ستمدیده با توسل به نام و اعتبار مان را منحرف کنند و فریب دهند! اه اه اه! چند متر آن ورتر خانه منسوب به ما با چشم حیزی به زن مردم ور می روند و غیبت گوئی می کنند و تازه گیها هم بساط سور و پاسور بازی و تاق و جفت هم در مقابل درگاه ما راه انداخته اند!
من مانده ام به چه کسی پناه ببرم! تا وقتی خوش اند و بزن و بکوب و دایره و تنبک و ساز و دهل می زنند و بساط عیش و نوش و وافور و منقل جور است کسی ما را نمی شناسد اما همین که سیلی و طوفانی و بهمنی و زلزله ای می آید ما را وسط مصیبت می اندازند که خواست خدا بوده!؟ پل خراب میشه خواست خداست! آتش سوزی میشه غضب خداست! اعتراف زورکی می گیرند به کمک ما نسبت می دهند! باور کنید که من خسته شده ام و از روزی که این حکومت شما که نمیدانم از کجا آمده صد و هشتاد درجه اعتبار و منزلت ما را بخاطر اعمال ضد بشری و ضد خداوندی اش خدشه دار کرده است. روز و شب نداریم و می خواستیم با وساطت یکی از دوستان به عزرائیل سفارش کنیم که با دار و دسته اش به کشور شما بیآید و نسل این روسای عمامه بسر را از بین ببرد اما به ما گفتند عزرائیل می گوید هر جا که بفرمایند میروم بجز جمهوری اسلامی که وحشتناک و ترسناک است! چه می کشید شما!
برای بازارگرمی بساط تزویر و حقه بازی شان می گویند«بسم اللّه الرحمن الرحیم» نشانه رحمت و مهربانی و لطف خدا در سراسر جهان است! شما مختارید از طرف من به این شیادان بگوئید وقتی خداوند مهربان است و ملاطفت دارد شما غلط می کنید و فضولات گوسفند را می خورید که مردم را غل و زنجیر می کنید و جوانان آنان را حبس و دار می زنید!
بزرگوار آقای ف.م.سخن در پایان برای این که سر شما را بیشتر درد نیاورم از قول من بگوئید که من هیچ امام و امام زاده وخلیفه ای را نمی شناسم! تازه گیها در کشور شما مد شده و من را از طریق واتس آپ و تلگرام و توئیتر به ولایت فقیه و ولایت پذیری متصل کرده اند و هر روز خودشان می برند و می دوزند و لایک می کنند. ؛ «یا اَصبَغُ! لئن ثَبَتَتْ قَدَمُکَ و تَمَّتْ وَلایَتُکَ و انبَسَطَتْ یَدُکَ فاللّ اَرحَمُ بِکَ مِن نفسِکَ»! یعنی چه!
می گویند در آیه ۱۵۲ سوره بقره گفته ام: (پس به یاد من باشید، تا به یاد شما باشم! و شکر مرا گویید و [در برابر نعماتم] کفران نکنید)؛ «فَاذْکُرُونی اَذْکُرْکُمْ وَ اشْکُرُوا لی وَ لا تَکْفُرُون». همچنین در آیه ۳۱ سوره آل عمران و از قول پیامبر می خوانیم: (اگر خدا را دوست دارید از من اطاعت کنید تا خدا شما را دوست بدارد)؛ «قُلْ اِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونی یُحْبِبْکُمُ اللَّهُ». ببینید این شیادان و آدمکشان چگونه اطاعت می کنند!
از طرف من به همه مردم تان بگوئید که خداوند بطور جدی خواهان نابودی این جمهوری اسلامی است تا ما هم نفس راحتی بکشیم و آن بخش از اعتبار و منزلت از دست رفته مان را زود باز گردانیم!
در آینده دردل زیاد است که گفته شود!


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy