Wednesday, Aug 28, 2019

صفحه نخست » دو راه مهم بازکردن بن بست فعلی برای نجات ملی وآزادی کشور، علی اکبر امیدمهر

article5.jpg- افشای این مطلب به جهانیان بخصوص محافل رسمی و دولتی ، که آنچه نظام ولایت فقیه در ایران از طریق وزیر امورخارجه اش برای شستشوی اذهان مردم سایر کشورها بشرح زیر تلقین میکند، دروغ مطلق و در راستای نجات رژیم از بن بست فعلی و فروپاشی آن بوده، ساخته و پرداخته اطاق فکر رژیم از جمله بیت رهبری است. ظریف در هر ملاقات و اجلاسی در اروپا و.. مرتباً میگوید: اگر اروپائیان می خواهند فاجعه داعش و سیل مهاجرین به اروپا طی این چند سال اخیر که جامعه اروپایی را با مشکلات مهاجرتی-امنیتی مواجه کرده، بمراتب بد تر و شدید تر تکرار نشود، باید جمهوری اسلامی تقویت شده، تحریم ها بر داشته، برجام احیا و جریان نفت بر قرار گردد. به اپوزیسیون نباید امید داشت و دل بست ، چون متحد نبوده، هزار پارچه، با صدها تفکر و برنامه مختلف می باشند که در بین آنها موجودات بدتر از طالبان،داعشی ها و... منتظر حادثه و انجام فاجعه علیه منطقه و جامعه جهانی اند.

اگر قدرت مرکزی جمهوری اسلامی در اثر تحریم ها،محاصره اقتصادی و غیره تضعیف شود بعلت نبود آلترناتیو و اپوزیسیون یک پارچه و متحد، ایران را خان خانی فراگرفته، صدها رهبر محلی در گوشه و کنار ایران قد علم نموده و سرانجام گروه یا مجموعه ای همفکر از گروههای بمراتب افراطی تر از داعش، شیرازه امور را بدست گرفته و با ایجاد یک سیستم و دستگاه رعب و وحشت در ایران، میلیونها ایرانی را مجبور به فرار نموده و با کسب قدرت و دسترسی به منابع لازم به دول همسایه دست اندازی نموده، جریانی بدتر از اوضاع و احوال فعلی در منطقه ایجاد می کنند که اولین آثار منفی آن بی ثباتی در منطقه خاورمیانه و سرازیر شدن میلیونها مهاجر به اروپا ... ونیز بستن شریان و جریان نفت به جهان خواهد بود.

- چون تنها نقطه قدرت این استدلال و حکم رژیم، نبود آلترناتیو،مجموعه دوران گذر تدوین شده و آماده حیّ و حاضردر صحنه و در راس همه آن رهبری واحد و پرتوان، مقتدر و کاریزماتیک است در نتیجه ما مبارزین داخل کشور که محصور در زندانی به بزرگی ایران از سوی رژیم حاکم هستیم از مبارزین خارج که قید و بندهای ما را ندارند تقاضا داریم تا دیر نشده به هر صورت ممکن در اولین فرصت و کمترین زمان این نقطه ضعف را بر طرف نمائید. آلترناتیو شکل گرفته باید متحد ویکپارچه با شرکت اکثریت نحله های مختلف فکری ،متشکل از همه رنگ های رنگین کمان ملت ایران باشد.

همانطور که در تظاهرات سرتاسری دیماه ۱۳۹۶ گفتیم چون هیچ فرد و شخصیتی در میان اپوزیسیون اعم از داخل و خارج از کشور به هزاران دلیل و در راس آن دلایل تاریخی،فرهنگی به پای شاهزاده رضا پهلوی نمی رسد ایشان عزم را جزم کرده رسماً وعلناً رهبری مبارزات نجات بخش ملی میهنی را در دستان پر توان خویش گرفته ، ما مبارزین داخل تعهد می کنیم با همه قدرت،توان و امکانات از ایشان پشتیبانی نموده و اطمینان راسخ داریم که اکثریت هموطنان مقیم خارج این اعلام رهبری از سوی ایشان را برای خروج از بن بست فعلی و نجات کشور با جان و دل می پذیرند و با در اختیارگذاشتن توان و امکانات خود در راستای تقویت ایشان بعنوان رهبری پر توان و مقتدر سرانجام ما ملت ایران بعد از چهار دهه تحمل اجباری نکبت حاکم در کشور با سرزندگی و شادابی قدرتمند،متحد و یکپارچه،تداوم مبارزات سرتاسری ملی میهنی را به سر منزل مقصود یعنی آزادی، دموکراسی ،وسکولاریسم می رسانیم. بدیهی است این آلترناتیو موقتی بوده و وظیفه اش پس از پیروزی و حضور در کشور و پیوستن اعضای داخلی به آن، در پی تدوین قانون اساسی جدید با سرلوحه منشور جهانی حقوق بشر ، انتخاب نوع نظام آینده را به آرای اکثریت ملت یعنی همه پرسی نهایی واگذار می نماید.اطمینان دارد به محض تشکیل این آلترناتیو،اولین گروه از کشورهایی که آنرا شناسایی می کنند قدرت های مقتدر منطقه و جهان خواهند بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy