Monday, Sep 2, 2019

صفحه نخست » راز بقای رژیم، گروگانگیری و باج خواهی در خارج، ترفند اصولگرا-اصلاح طلب در داخل، علی اکبر امیدمهر

omidmehr_090119.jpgعلی اکبر امیدمهر

رژیم بعد از گروگانگیری انسانها و اخیرا کشتی ها، اکنون به باجگیری برجامی متوسل شده و تهدید می کند. اگر اروپا، تعهدات برجامی اش را، انجام ندهد، گام سوم نقض تعهدات برجامی اش را ،اجرا می کند.

رژیم در داخل، با تکرار و تشدید دزدی و فساد، غارت و شرارت،شناعت و شقاوت، رذالت و حقارت، نوعی عادت ذهنی و در نتیجه بی تفاوتی، در مقابل همه فجایع بشری، در مردم ایجاد کرده و مدعی است. که از طریق اصلاح طلبان حکومتی، می توان، باندهای مافیایی-گانگستری درون رژیم را، اصلاح نمود.

در مورد اول، دفتر مکرون ریس جمهور فرانسه،با صدور بیانیه ای اعلام نمود. وی در گفتگو با روحانی،از وی خواسته است.به تمام تعهدات برجامی وفادار و در برقراری صلح و امنیت در خاورمیانه اقدام نماید.در مورد دوم نیز، رژیم با سیاست استالینیستی، آنچنان جو رغب و وحشت در داخل ایجاد کرده،که هیچ جنبنده ای،جرات نفس کشیدن نداشته،در مقابل با اعطای امتیازهای حداقلی، از جمله وعده باز کردن درب استادیوم های ورزشی بروی بانوان،یا دادن نوعی امتیاز به تاسیس کلاس های زبان مادری به آذری ها و کردهای ایران ... و مسائلی ازین قبیل، که فقط ذره ی از درد های جامعه را تسکین می دهد و نه معالجه، زمینه را بار دیگر برای شستشوی اذهان عمومی و وادار ساختن مردم به شرکت در انتخابات اسفند ماه فراهم سازد. تا آنرا خرج مشروعیت خود در خارج نماید.

اینکه چرا مکرون ،برای حفظ برجام و بهبود روابط رژیم با آمریکا تلاش می کند و چرا اروپایی ها به رژیم باج می دهند،عقلای جامعه بین المللی از جمله هنری کسینجر، در تعجب اند و اینکه چرا اروپا فکر نمی کند. که تهدید رژیم در مورد کاهش تعهدات هسته ای،آخرش عبور از خط قرمز های آژانس بین المللی انرژی اتمی و روبرو شدن با مصوبه ها و اقدامات شورای امنیت سازمان ملل متحد است و بس.در نتیجه چه لزومی باین همه باج دهی ها ؟!

در مقابل، به گل نشاندن ماشین جنگی رژیم در سوریه و عراق از سوی اسرائیل،حاکی از این است. که رژیم فقط زبان زور را می فهمد و اینکه چون آمریکا و اسرائیل،با رژیم، روابطه سیاسی ومراوده با مقامات رژیم ندارند. در نتیجه مورد مغز شوئی مستقیم مقامات رژیم قرار نمی گیرند وهمچون مکرون ها، در دام پروژه بد و خوب و گروگانگیری و باجگیری نمی افتند.

بنظر عقلای قوم در داخل و جامعه بین المللی ،تنها با زور می توان رژیم را شکست داده ،آنرا به زیر کشید.هم در صحنه خارج و هم در صحنه داخل.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy