Tuesday, Sep 24, 2019

صفحه نخست » آمد نیوز: فرشته طوسی به دلیل رد درخواست همکاری با اطلاعات سپاه به زندان محکوم شد

toosi_092419.jpgآمد نیوز: با رأی شعبه‌ ۳۶ دادگاه تجدیدنظر تهران، «فرشته طوسی» دانشجوی ممتاز رشته‌ی جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی و دختر خاله‌ی «غنچه قوامی»، به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» از طریق شرکت در ویژه‌ برنامه‌ی روز دانشجوی انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش این دانشگاه در سال ۹۵، به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

بر اساس اطلاع منابع خبری «آمدنیوز»، بازجویان سازمان اطلاعات سپاه (ساس) در زمان بازجویی، از این فعال دانشجویی خواسته بودند تا با این سازمان همکاری کند و بتواند از تخفیفات قضایی برخوردار شود اما «فرشته طوسی» از اجابت این درخواست خودداری کرد و بازجویان برای شدت بخشیدن به مجازات او، پرونده‌ی وی را نزد شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست «ابوالقاسم صلواتی» ارجاع دادند.

«خورشیدی» بازپرس دادسرای امنیت بارها نزد بازجویان به بی‌گناهی «فرشته طوسی» اذعان داشته اما با فشار وحوش «ساس» ناچار شده پرونده را با کیفرخواست تحمیلی بازجویان به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال کند.

منابع خبری «آمدنیوز» می‌گویند «فرشته طوسی» در قرعه‌کشی لاتاری برای مهاجرت به کشور آمریکا پذیرفته شده اما بازجویان سپاه به دلیل عدم همکاری وی با این سازمان، حکم ممنوع‌الخروجی او را نیز برای از بین رفتن این مهاجرت، به وی ابلاغ کرده‌اند



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy