Thursday, Sep 26, 2019

صفحه نخست » انتشار عکس یادگاری خامنه ای، نصرالله و قاسم سلیمانی خبرساز شد

رادیو اسرائیل - حسن روحانی در نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل کوشید از حکومت اسلامی ایران یک فرشته صلح بسازد و ادعا کند که آمریکا تروریست است و رژیم ایران با تروریسم مبارزه می کند. ولی تصویری که در سامانه اینترنتی رسمی رهبر حکومت اسلامی ایران انتشار یافت، نشان می دهد که رژیم ایران تا چه حد به فتنه گری می پردازد و موجب تنش و بحران جنگی در منطقه می شود.

در تصویری که در این وبسایت انتشار یافته، قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و آخوند حسن نصرالله سرکرده حزب الله لبنان، لبخند زنان در کنار آخوند علی خامنه ای دیده می شوند. برخی سامانه هایی که این تصویر را منتشر ساختند، آن را "محور شرارت" نام نهادند.

سپاه قدس به سرکردگی قاسم سلیمانی، مامور اجرای عملیات جنگی رژیم در کشورهای خارجی می باشد. سپاه بیشترین حضور نظامی خود را در سوریه دارد و می کوشد آن جا را به پایگاه نظامی بزرگ رژیم ایران، به هدف دست اندازی علیه اسرائیل مبدل سازد.

1e095b0.jpgدر دوران جنگ هشت سالیه ایران و عراق، روح الله خمینی در دفاع از خواست خود برای ادامه جنگ با عراق، گفته بود که اگر آن کشور به تسلط شیعیان در آید، آنگاه رژیم ایران می تواند به پشت مرزهای اسرائیل برسد، زیرا رژیم سوریه، دوست و همکار حکومت ایران است و پایگاه های لازم را در اختیار آن قرار خواهد داد. از هنگام آغاز خیزش مردمی در سوریه در هشت سال پیش، اکنون رژیم ایران می کوشد این آرزوی خمین را عملی سازد.

سپاه قدس، شریک کامل بشار اسد در کشتار حدود نیم میلیون نفر از مردم سوریه می باشد که برای رسیدن به آزادی های مدنی، علیه حکومت کنونی به پا خاسته بودند.

سپاه قدس چند واحد نظامی نیز با عضویت شیعیان پاکستانی، عراقی و غیره به نام "فاطمیون" و "زینبیون" و اسامی دیگر برپا ساخته و گروه های حشد الشعبی در عراق و انصارالله در یمن را نیز زیر بال حمایت خود گرفته است.

فرد وسطی در این عکس "یادگاری"، آخوند حسن نصرالله است که عامل اجرای سیاست های رژیم ایران در کشورهای عربی و همچنین تلاش برای نابودی اسرائیل است. نصرالله مهمترین همدست رژیم ایران در اجرای توطئه های جنگی در خاورمیانه است و افراد حزب الله همراه با سپاه قدس، در کشتار مردم سوریه شرکت دارد و مرتبا اسرائیل را به موشک های نقطه زنی تهدید می کند که رژیم ایران در اختیارش نهاده است.

درباره ماهیت جنگ طلبانه علی خامنه ای نیز لزوم به توضیح نیست.

عکس یادگاری خامنه ای با نصرالله و قاسم سلیمانی، زیر نام "محور شرارت" که در وبسایت رسمی رهبر حکومت ایران گنجانده شد، امروز در بسیاری از رسانه های همگانی در جهان، زیر نام "محور شرارت" انتشار یافته است.

55555.jpg
زیر این عکس نگاشته شده ایت "معادلۀ پیروزی" به این مفهوم که رژیم ایران با کمک حزب الله مزدور خود، می خواهد در فتنه گری های منطقه ای پیروز شود



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy