Saturday, Nov 23, 2019

صفحه نخست » پیام سیدعلی خامنه ای به ما مردم ایران: ای شما رعیت های من! به اندازه آب دماغ من هم نیستید!؛ ف. م. سخن

05ED8178-C246-4A3F-B39D-F7631EC8A893.jpegبالاخره پیام صریح و بدون تعارف خامنه ای را چند روز پیش شنیدیم. آن قدر صریح و بدون تعارف، که هر قدر هم پاچه خاران و توجیه کاران در این کارها ماهر باشند، نمی توانند شکل دیگری از این پیام بسازند و به خوردِ مردم بدهند.

خامنه ای بعد از سال ها رهبری، بالاخره برگشت با صراحت به ما گفت که شما ملت هیچ کاره هستید!

ملت هم نیستید رعیت هستید!

من که با کارهایم هی می گفتم من ولی شما هستم و شما نابالغ و سفیه هستید، ولی شما این حرف صریح مرا پشت گوش می انداختید و به خود می گفتید که این بابا دارد با ما شوخی می کند! ولی کجا بود، سفیه کجا بود! این بار حتما از من که ولی شما هستم، می پذیرید و باور می کنید که شما نابالغ و سفیه هستید و من همه کاره تان هستم!

من با دخالت مستقیم خودم و مامور کردن شورای نگهبان، برای تعیین سه چهار تا عروسک خیمه شب بازی به عنوان نامزد ریاست جمهوری هی به شما می گفتم که این شما نیستید که رییس جمهور انتخاب می کنید، بلکه این من هستم که بعد از تمام گربه رقصانی ها، رییس جمهور انتخاب می کنم، و شما خودتان را به نشنیدن می زدید! الان باور می کنید که این من هستم که غلام حلقه به گوشی به نام رییس جمهور انتخاب می کنم، نه شما!

من هی سعی می کردم به شما نشان بدهم که مجلس شورای اسلامی یعنی کشک! یعنی یک دسته گوسفند که در بهارستان می چرند و من شبان شان هستم! که اگر با چوب آن ها را هُش کنم، به طرف راست می روند، هُش کنم به طرف چپ می روند. هُش محکم هم بکنم، همه همان جا که هستند سیخ می ایستند و جُم نمی خورند! اگر هم یکی دوتاشان بازیگوشی در آورند دو تا سگ گردن کلفت می فرستم سراغ شان، برشان می گردانم تووی گله! دیدید که وقتی همین مجلسی که شما فکر می کردید منتخب شماست، در جریانات بنزینی، با هُش محکم من رو به رو شد، سیخ سر جای اش ایستاد، تا فرمان بعدی من چه باشد! خوشحال ام که امروز قبول کردید که مجلس هم در جایی که من هستم یعنی کشک!

مجلس، وزارت نفت، وزارت اقتصاد، وزارت صنعت.... هاهاهاها! برو بابا حال ات خوش ه! من به شما ثابت کردم که قیمت بنزین را من تعیین می کنم! این ها هم هر چه می خواهند بگویند بگویند! گفتم سه هزار تومن یعنی سه هزار تومن! نه یک کلمه کم، نه یک کلمه بیش! هر وقت بخواهم اینترنت کل مملکت را قطع می کنم هر وقت بخواهم وصل می کنم! سر رشته ندارم، ولی حرف حرف من است! تصمیم تصمیم من است!

حالا قبول کردید، باور کردید که همه کاره ی این مملکت من ام؟! قبول کردید که شما رعیت اید و باید فرمان بردار من باشید؟! باور کردید در این مملکت حرف فقط حرف من است و رییس جمهور و مجلس و این ها یعنی نوکران من، یعنی مجریان فرمان من؟!

هاهاهاهاها!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy