Monday, Dec 2, 2019

صفحه نخست » درخواست رضا پهلوی از همه برای «آمادگی ملّی» در «رهبری دوران گذار»

rezapahlavi_120119.jpgایران فردا - رضا پهلوی، آخرین ولیعهد ایران، روز شنبه در پیامی اعلام کرد که «فراهم‌آوردن ابزارهای آمادگی ملّی برای رهبری سیاسی دوران گذار، مسوولیت همگی ماست».

وی در بخشی از این پیام می‌گوید: «به عنوان یک سرباز، لحظه‌ای برایِ به دوش‌گرفتن سهمِ خود در این کارستان ملی از پا نخواهم‌ نشست... هرچند ابزارهای سیاسی را باید به دست توانای سیاستمدارانی دانا سپرد.»

آقای پهلوی تاکید کرد که «بازسازی اتوریته‌ سیاسی نوین برای رهبری فرآیند گذار باید از هم‌اکنون آغاز شود».

👈مطالب بیشتر در سایت تلویزیون ایران فردا

وی افزود: «همین رهبری سیاسی است که سرانجام کشور را برای گذارِ حقوقی، سیاسی و اقتصادی، مبتنی بر صندوق رأی، از حکومت اسلامی به حکومت ایرانی، آماده‌ خواهد کرد.»

آقای پهلوی در ادامه این پیام نوشت که «هرچه کم‌هزینه‌تر کردن گذار از حکومت اسلامی به حکومت ایرانی، ابزارهای خودش را نیاز دارد».

شاهزاده رضا پهلوی، آخرین ولیعهد ایران، تاکنون چند پیام درباره اعتراضات آبان ماه منتشر کرده است.

وی در آخرین پیام خود سخنان رهبر جمهوری اسلامی درباره این اعتراضات را «بزدلانه» خوانده و نوشته بود که «حمایت از فریادِ "پهلوی"» در اعتراضات ایران «نه از رویِ تعصّب، که برایِ ایران، رفاه ایرانی و سربلندی نامِ میهن است».

رهبر جمهوری اسلامی روز ۲۶ آبان گفته بود اعتراض‌های اخیر با تشویق خانواده پهلوی و سازمان مجاهدین خلق صورت گرفته است.

شهبانو فرح پهلوی، آخرین ملکه ایران، در گفت‌وگو با رادیو فردا در واکنش به این سخنان گفته که او «باید فکر کند اعتراض‌های مردم در وهله اول برای چه بوده است».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy