Tuesday, Dec 3, 2019

صفحه نخست » انتشار ‌پیامی از مهدی کروبی برای فراخواندن مردم به شرکت در انتخابات

karoobi_120119.jpgدویچه وله - سایت اعتماد آنلاین پیامی را به نقل از مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی منتشر کرده که وی در آن مردم را با وجود سرکوب اعتراضات اخیر به شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرده است.

سایت اعتماد آنلاین، به نقل از حزب اعتماد ملی پیامی را منتشر کرده و نوشته است مهدی کروبی، دبیرکل این حزب که نه سال است در حصر خانگی به سر می‌برد، در پیامی خواستار مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات شده است.

سایت اعتماد آنلاین، در مطلبی که روز جمعه هشت آذرماه منتشر شده، نوشته است:« فاطمه کروبی با حضور در نشست استانی حزب اعتماد ملی پیام مهدی کروبی، دبیرکل حزب، را برای اعضا قرائت کرد.»

در این پیام که در رسانه دیگری، از جمله سایت سحام نیوز منتشر نشده، به نقل از مهدی کروبی گفته شده است:« امید است از حضور در انتخابات غفلت نکنید و فعال باشید. ضمن ارتباط خوب با سایر احزاب اصلاح‌طلب اما استقلال تشکیلاتی حزب را حفظ کنید. ارتباط با بزرگان استانها ائم (اعم) از روحانیون و اساتید را رعایت کنید.»

این پیام پس از انتشار بیانیه انتقادآمیز مهدی کروبی از سرکوب اعتراضات سراسری آبان ماه امسال منتشر شده است و در حالی که حتی بسیاری از اصلاح‌طلبان احتمال مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش روی مجلس در اسفندماه امسال را رد کرده‌اند، بر ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات تاکید شده است.

ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از روز یکشنبه دهم آذرماه در ایران شروع شد.

در پیامی که سایت اعتماد آنلاین به مهدی کروبی منتسب کرده، آمده است:« امیدوارم مجلسی در راس امور قرار گیرد که تشکیلاتش به دست مردم باشد و ان‌شاءلله دیگر نتوانند مجلس فرمایشی دیگری را به وجود بیاورند. به امید مجلسی نیرومند و قوی و مستقل با حضور پرشور مردم.»

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

در این پیام همچنین گفته شده است:« در رقابت‌های انتخاباتی حرمت و حریم دیگران را نگاه دارید. مراقب باشیم برای دنیای دیگران آخرت خودمان را ویران نکنیم. بر آرمان‌های مردم، شهدا و امام قائل به وظیفه باشیم.»

پیام مهدی کروبی که تاریخ نگارش آن ذکر نشده، با این جمله به پایان رسیده است:« در خاتمه نگرانی برای این حقیر نداشته باشید و دعا برای آخرت خوب کنید.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy