Wednesday, Dec 4, 2019

صفحه نخست » پسر کروبی: پیام پدرم دعوت مردم به شرکت در انتخابات نبود

karoubi_120119.jpgرادیو فردا - پسر مهدی کروبی درباره توصیه انتخاباتی پدرش به اعضای حزب اعتماد ملی می‌گوید که این سخنان به معنای دعوت به شرکت در انتخابات نبوده است.

محمدتقی کروبی روز سه‌شنبه ۱۲ آذر در گفت‌وگو با رادیو فردا تاکید کرد که سخنان آقای کروبی دعوت از چهره‌های شاخص سیاسی همه احزاب بوده است که از ترس رد صلاحیت، خودسانسوری نکنند بلکه در انتخابات نامزد شوند و متناسب با برخورد حاکمیت با چهره‌های شاخص و رد صلاحیت احتمالی آنان واکنش نشان دهند.

محمدتقی کروبی تاکید کرد که پدرش «برخورد منفعلانه» با انتخابات را درست نمی‌داند و دعوت او نیز از این جهت بوده است نه دعوت مردم به شرکت انتخابات.

وب‌سایت حزب اعتماد ملی روز ۱۱ آذر از پیام مهدی کروبی، دبیرکل این حزب به اعضا برای «حضور فعال» در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داده بود.

در این پیام آمده است: «امید است از حضور در انتخابات غفلت نکنید و فعال باشید. ضمن ارتباط خوب با سایر احزاب اصلاح‌طلب، اما استقلال تشکیلاتی حزب را حفظ کنید».

این پیام در حالی منتشر شده که آقای کروبی در پیامی به مناسبت اعتراضات آبان‌ماه، از «زبان تهدید دولت» و مواجهه «ماشین سرکوب با خشونت غیرقابل وصف» با معترضان به افزایش بنزین، به شدت انتقاد کرده بود.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

کشته‌ شدن تعداد زیادی از معترضان در ناآرامی‌های هفته آخر آبان باعث شده است بسیاری از افرادی که در دو دور قبلی ریاست‌جمهوری به حسن روحانی رای داده بودند، از اقدام خود ابراز پشیمانی کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy