Thursday, Dec 5, 2019

صفحه نخست » شکایت مسیح علی نژاد علیه سپاه پاسداران بخاطر ربودن برادرش

Masih.jpgالعربیه - مسیح علی‌نژاد روزنامه نگار و فعال حقوق زنان ایران، اعلام کرده است شکایتی را در دادسرای فدرال آمریکا علیه رژیم ایران، علی خامنه‌ای، قوه قضاییه و سپاه پاسداران، درباره بازداشت برادرش به مدت بیش از دو ماه و تهدید مادرش مطرح کرده است.

علی نژاد روز چهارشنبه با افشای این شکایت در حساب توییتری خود خاطرنشان کرد بشدت دلتنگ برادرش می‌باشد که بیش از دو ماه را در زندان اوین گذرانده است.

شایان ذکر است، ماموران امنیتی در تاریخ ۲۵ سپتامبر به خانه برادر مسیح علی نژاد یورش بردند. مسیح علی نژاد فعال حقوق زنان و روزنامه نگار شناخته شده ایرانی است که ازمخالفین سیاست‌های سرکوبگرانه تهران و قوانین جائرانه علیه زنان محسوب می‌شود.

مطالب بیشتر در سایت العربیه

گناهش این است که برادر من است

علی‌نژاد در همان زمان در سخنی کوتاه به العربیه‌نت گفت، ماموران اطلاعاتی به خانه برادرش یورش برده و او را در برابر چشمان کودکانش چشم‌بند زده و با خود بردند.

او افزود: «دلایل دستگیری برادرم روشن است و به مواضع مخالف سیاسی من باز می‌گردد. کاملا آشکار است که تنها جرم وی این است که برادر من است».

در آن زمان مسیح علی نژاد ویدئویی را در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و گفت: «وزارت اطلاعات به خانه علی برادر ۴۵ ساله‌ام که پدر دو کودک است، یورش برد و او را مقابل چشمان دو فرزند خردسالش بازداشت و به وزارت اطلاعات برد. به گفته وی آنها بدون دادن هیچ توضیحی فقط گفتند که وی متهم به تماس با مسیح علی نژاد است و ما خواهان توضیحاتی از او در این خصوص هستیم».

او همچنین فاش کرد، چندی قبل مادر ۷۰ ساله‌اش نیز به همین روش دستگیر و به وزارت اطلاعات برده شده و چندین ساعت بخاطر مکالمه تلفنی با او مورد بازجوئی قرار گرفته است. علی نژاد تاکید کرد، وزارت اطللاعات با این اقدامات، عملا خانواده‌اش را به گروگان گرفته است.

علی نژاد خاطرنشان کرد هفت مأمور اطلاعاتی شهر بابل به خانه آقای لطفی شوهر پیشین او رفته و خواهرش لیلا و برادرش هادی را به دلیل تهیه برخی «فیلم‌های او» دستگیر کردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy