Wednesday, Jan 1, 2020

صفحه نخست » ماجرای دستگیری مردی که در قتل خواهر معروف خود دست داشت

به دنبال تحریک به قتل قندیل بلوچ؛ عربستان سعودی برادر این زن مدل را به پاکستان تحویل داد

العربیه - برادر قندیل بلوچ مدل و ستاره مشهور شبکه‌های اجتماعی، سال‌ها پس از تحریک به قتل خواهرش در پاکستان فکر می‌کرد که با فرار از کشور می‌تواند جان سالم به در ببرد اما سرانجام قصاص این جنایت، گریبانش را گرفت و او به پاکستان باز گردانده شد.

دستگاه اینترپل سعودی روز چهارشنبه، شهروند پاکستانی تحت تعقیب اینترپل پاکستان، مظفر اقبال را که متهم به تحریک به قتل خواهرش (فعال در عرصه مدلینگ) است، دستگیر و به پاکستان تحویل داد.

رسانه‌های پاکستانی اعلام کرده بودند که این متهم یکی از برادران خود را به قتل خواهرش، قندیل بلوچ، تحریک کرده است.

001.jpg002.jpgقاتل: پشیمان نیستم

گفتنی است پلیس پاکستان، در ژوئیه 2016 از کشته شدن دختر جوانی پرده برداشت که به تحریک برادرش که مقیم سعودی بود، توسط یکی دیگر از برادرانش خفه شده است.

دادگاهی در پاکستان در سپتامبر گذشته، محمد وسیم، برادر قندیل بلوچ ستاره شبکه‌های اجتماعی را به جرم خفه کردن او به حبس ابد محکوم کرد. انگیزه وسیم در این جنایت، انتشار عکس‌های پرتره و ویدئو کلیپ‌هائی از قندیل بلوچ بود که از نظر برادرش، محتوائی تحریک‌آمیز داشت.

این فرد چند روز پس از دستگیر شدن در کنفرانسی مطبوعاتی، تأکید کرد که پشیمان نیست و خواهرش را به قتل رساند چرا که به گفته او رفتار «غیرقابل قبولی» داشت.

این در حالی است که انوار مای، مادر بلوچ ضمن ابراز امیدواری در مورد تبرئه پسرش گفت «او بی‌گناه است و در هر صورت او پسرم است و قندیل دخترم بود.»

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

قابل توجه است که پس از گذشت سه ماه از این جنایت، پارلمان پاکستان، قانونی جدید در خصوص مجازات حبس ابد برای مجرمان به اصطلاح «قتل‌های ناموسی» را تصویب کرد.

003.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy