Wednesday, Jan 1, 2020

صفحه نخست » بریتانیا: خوره‌های بدنسازی و معتادان به الکل و شبکه‌های اجتماعی به ارتش بپیوندند

بی بی سی - ارتش بریتانیا در جدیدترین تلاش خود برای استخدام نیروهای جدید، افراد معتاد به شبکه‌های اجتماعی، خوره‌های بدنسازی و مصرف‌کنندگان بالای نوشیدنی‌های الکلی را هدف قرار داده است.

پوسترها و تبلیغات ارتش ادعا می‌کند که اعضای نیروهای مسلح بر خلاف رضایت کوتاه مدتی که افراد از فست فشن (لباس‌های ارزان ساخته شده از نمونه اصلی) و لایک‌های اینستاگرام به دست می‌آورند، از "اعتماد به نفس پایدار" برخوردار هستند.

008.jpgیک تحقیق صورت گرفته خاطرنشان می‌کند جوانان معتقدند که به دلیل نداشتن یا کمبود اعتماد به نفس پیشرفت نمی‌کنند.

شمار نیروهای مسلح بریتانیا در سال ۲۰۱۹ برای نهمین سال متوالی کاهش یافت.

ارتش بریتانیا هر سال در ماه ژانویه کمپینی را برای استخدام نیروهای جدید آغاز می‌کند.

دو تصویری که در تبلیغات جدید ارتش استفاده شده‌اند، بازوها و نیم‌تنه عضلانی را نشان می‌دهد و روی پوسترش نوشته شده: "اعتماد به نفس را می‌توان برای یک تابستان ایجاد کرد یا می‌توان آن را طوری ساخت که برای یک عمر باشد."

پیام‌های مشابهی در انتقاد از اعتماد به نفس کوتاه مدت با تصاویر همراه با گیلاس‌های مشروب، کفش‌های جدید، لوازم آرایش و ایموجی ارائه شده‌اند.

009.jpgسرهنگ نیک مک‌کنزی، رئیس اداره استخدام ارتش بریتانیا گفت کمپین جدید از موفقیت طرح سال پیش الهام گرفته است.

طرح‌های سال پیش با الهام گرفتن از یک پیام مربوط به جنگ جهانی اول که در آن اشاره شده بود "کشورتان به شما نیاز دارد"، "معتادان سلفی گرفتن و موبایل" و "نسل هزاره" را هدف قرار داده بود.

در ۱۲ ماه منتهی به اوت سال پیش ۱۳۵۲۰ نفر به ارتش پیوستند که افزایش ۱۵۹۳ نفری را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌داد. در مقابل تعداد افرادی که ارتش را ترک کردند به ۱۴۸۸۰ نفر رسید که اندکی افزایش نسبت به سال قبل داشت.

به رغم تلاش ارتش بریتانیا، تعداد نفرات آن هنوز در حال کاهش است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy