Tuesday, Jan 14, 2020

صفحه نخست » حاجی! بالاخره این کروز های امریکایی به جایی رسیدن یا هنوز در حال پروازن؟!؛ ف. م. سخن

3F4ACCE1-0984-46AD-8747-5C33FB3A819D.jpegسردار حاجی زاده، در توضیح علت شلیک موشک توسط «اپراتور بنده خدا» به سمت هواپیمای مسافربری اوکراین فرمود:
«در مراحل مختلف چندین بار به این سامانه‌ها[ی موشکی] از جمله همین سامانه که درگیر شده [یعنی سامانه ی اپراتور بنده خدا] توسط شبکه یکبارچه اعلام می‌شود، موشک‌های کروزی به سمت کشور شلیک شده است و در یکی دو مرحله تاکید می شود و گزارش‌های واصله مبنی بر این است که این کروزها در مسیر هستند و آمادگی داشته باشید. در واقع سامانه‌ها در بالاترین سطح آمادگی قرار داشتند و کافی بود شاسی را فشار دهید.... با توجه به اطلاعاتی که به این اپراتور داده بودند که وضعیت جنگی است و موشک کروز شلیک شده است این بنده خدا این را کروز تشخیص می‌دهد.» (ایرنا)

حالا از وقتی جناب سردار این فرمایشات را کرده من منتظرم ببینم یک «بنده خدا»ی دیگر پیدا می شود به ما بگوید ببینیم سرنوشت این موشک های کروز که در مسیر بودند چه شد؟!

آیا بالاخره به جایی برخورد کردند یا نکردند؟
آیا در بیابانی فرو افتادند یا نیفتادند؟
آیا همچنان در حال گردش و چرخش به دور کره ی زمین اند، البته در ارتفاع چند صد متری از سطح زمین یا مثل خر حضرت محمد به آسمان های دیگر عروج کرده اند؟!
آیا سوخت شان به پایان رسیده است یا این که سوخت اتمی دارند و تا ابد دور زمین گردش خواهند کرد؟

سوال بعدی من این است، یعنی مغز م به خاطر این سوال متلاشی شده چون جواب اش را پیدا نمی کنم و آن این است که وقتی به «آنها»، گفته شده «کروزها»، شلیک شده و «در مسیر» هستند لابد این هم گفته شده که این کروزها «از کجا» شلیک شده که الان در مسیر هستند!

مثلا گفته شده:
-از قاسم به یاسر! از قاسم به یاسر!
-قاسم به گوشم!
-یاسر جان پنج تا موشک کروز از ناو هواپیمابر امریکای جنایتکار پرتاب شده به طرف تهرون! حاجی حواس ات باشه، موشک ها توو مسیر قرار گرفتن و دارن میان طرف بیت!...

خب. وقتی چنین چیزی گفته شده، وسط این چند هزار کیلومتر از خلیج فارس تا تهرون، هیچ سایت ذلیل مرده ی دیگری نبوده، این موشک ها را بزند و نگذارد کار به اطراف تهران و بیدگنه بکشد؟

اصلا گیریم از مرز خسروی، این موشک ها پرتاب شده! شما بشمر ببین باید از روی چند تا شهر رد بشه به تهرون برسه، تازه مسیرش رو هم در آخرین «فاز پرواز» از سمت شرق به طرف غرب تغییر بده!

اصلا نکند، امریکای جنایتکار، در فرودگاه خمینی نکبت الله، موشک های کروز را کار گذاشته و از آن جا چند تایش را پرتاب کرده؟

خلاصه من که دارم سر سام می گیرم از این همه سوال بی جواب!

امروز دوستی، یک چیزی نوشته بود، که در حد کشف جاذبه، توسط نیوتون، موقع افتادن سیب بود:
نوشته بود اصن شما درست میگین و فکر کردین که کروز زدین! چطور طی چند روز، موضوع زدن کروز امریکایی ها را در رادیو تلویزیون اعلام نکردین و موضوع رو به حضرت بقیه الله، تبریک و تهنیت نگفتین؟!

دیگه روی این استدلال نمیشه حرف زد! نه می دونستین که موشک تون هواپیمای مسافربری رو زده، نه خبر خوش زدن کروز امریکایی ها رو اعلام کردین، خب این یعنی چی؟

لطف بفرمایید اگر عصبانی نمی شوید و دق دل تان را سر دانشجویان و مردمی که الان به خیابون ها اومدن خالی نمی کنین، پاسخ این سوال ما رو بدین!

خیلی هم ممنون!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy