Wednesday, Feb 12, 2020

صفحه نخست » آذری جهرمی و ۱۲ ثانیه لعنتی اش!؛ ف. م. سخن

32E56854-58EE-4C87-BAE6-B2F7AD586D49.jpegممد جواد آذری جهرمی، وزیر نیمچه متوهم ارتباطات جمهوری اسلامی، اخیرا فرموده است:

«ماهواره ظفر اگر ۱۲ ثانیه بیشتر دوام می‌آورد و سرعت خود را از دست نمی‌داد قطعا با موفقیت ۱۰۰ درصدی در مدار قرار می‌گرفت.»

من که واقعا به خاطر این موضوع اندوهگین و پریشان خاطر شدم! یعنی همه اش به خاطر ۱۲ ثانیه؟ آخه ۱۲ ثانیه هم شد عدد؟ یعنی شما از یک تا دوازده با سرعت عادی بشمر، می شود ۱۲ ثانیه!

آدم به خاطر ۱۲ دقیقه تاخیر شکست بخورد باز یک چیزی! ولی ۱۲ ثانیه یعنی چی؟ ما ها که این همه نیروی غیبی پشت مان هست، چرا به این روز افتادیم؟

یعنی حضرت ابوالفضل نمی تونست یه زورِ کوچولوی متافیزیکی بزنه، این ۱۲ ثانیه پیش نیاد؟

یعنی حضرت علی که می تونست با نوک شمشیرش خانه ی کعبه رو روو هوا بلند کنه، نمی تونست یه «یا خودم» بگه و موشک ۱۲ ثانیه بیشتر توو حرکت باقی بمونه؟

بابا! حسین رضا زاده با ابوالفضل و کمی دوپینگ تونست؛ شما آذری جهرمی جان چرا نتونستی؟

اینا رو که داشتم واسه خودم می گفتم و توو سرِ خودم می زدم، یهو صدای عقل مزاحم توو سر م پیچید که زیپ دهن ام رو به طور اتوماتیک بست.

جناب عقل می گفت:
سخن جان! ۱۲ ثانیه که چیزی نیست! شما بگو ۱۲ صدم ثانیه! مگه کوری نمی بینی دنیا این روزا روی محور صدم ثانیه می چرخه؟!

موشک که هیچ! تو بگو دو ی صد متر! می دونی رکورد دنیا چقدره؟ یوسین بولت جاماییکایی، در سال ۲۰۰۹ صد متر رو توو ۹ ثانیه و ۵۸ صدم ثانیه دُوید. تا الان که ۱۱ سال از رکورد زنی اون گذشته، هیشکی -حتی خودش- نتونسته یه صدم ثانیه -بله درست شنیدی یه صدم ثانیه- از این رکورد کم کنه!

اون وقت تو سخن نادان و احساساتی، حرف از ۱۲ ثانیه می زنی! هارهارهار!

البته من بیکار ننشستم و به عقل حسابگر و کورنوگراف دارِ خودم دو تا فحش چارواداری دادم و به هارهارهار او گفتم: زهرمار هار هار! کوفتِ هارهار!

حالا تو وزیر ارتباطات ما رو مسخره می کنی؟

خجالت بکش عقلِ سخن! نزن توو ذوق وزیر محترم! او فردا با بودجه ی میلیاردی موشک هوا می کنه و توو بنزین موشک، «اس.تی.پی» می ریزه و ۱۲ ثانیه با موفقیت جبران میشه! اون وقت توو می مونی و هار هار وزیر! اینقدر به ریش وزیر و وکیل نخند! عاقبت خوبی نداره سخن جان!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy