Friday, Feb 14, 2020

صفحه نخست » جمع آوری تابلوهای ال جی و سامسونگ در ایران + تصویر

lg_021120.jpgصدای آمریکا - در ادامه خروج و قطع همکاری شرکت‌های کره‌ای با ایران به دلیل تحریم‌های ایالات متحده، شرکت ال جی نیز بازار لوازم خانگی ایران را ترک کرد.

خبرگزاری ایرنا روز جمعه ۲۵ بهمن با اشاره به قطع همکاری شرکت‌های کره ای ال جی و سامسونگ با شرکت های ایرانی، به نقل از رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران نوشت که پایین آوردن تابلوهای شرکت کره‌ای سامسونگ از مغازه‌ها چند وقتی است آغاز شده است و محصولات جایگزین سامسونگ با برند سام وارد بازار می‌شود.

علیرضا موسوی‌مجد همچنین با اشاره به قطع همکاری شرکت ایرانی همکار با ال‌جی کره می‌گذرد، از تغییر نام محصولات این شرکت به جی‌پلاس و تغییر تابلوهای آن خبر داد.

BE4C8B1.jpgشرکت‌های سامسونگ و ال جی در تولید و واردات لوازم خانگی در ایران نقش بسیار پررنگی داشته اند؛ اما در پی تشدید فشار تحریم های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی، همکاری خود با شرکت های ایرانی را به مرور کم، و سرانجام قطع کردند.

پیشتر اعلام شده بود که کره جنوبی، یکی از خریداران بزرگ نفت ایران، تابستان امسال واردات نفت از ایران را قطع کرده و نفت کشورهای دیگر را جایگزین کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا

دولت پرزیدنت ترامپ با برشمردن ایرادات برجام، از توافق هسته ای خارج شد و تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را بازگرداند. مقامات دولت آمریکا همچنین با اشاره به اقدامات مخرب جمهوری اسلامی در منطقه و حمایت از گروه‌های تروریستی، اعلام کردند فشار حداکثری بر رژیم جمهوری اسلامی تا هنگامی که مانند یک کشور عادی در منطقه رفتار نکند، ادامه خواهد یافت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy