Thursday, Mar 12, 2020

صفحه نخست » کرونا در ایران، بیماری یا جنایت؟ فریبا داودی مهاجر

Fariba_Davoodi_Mohajer.jpgسران جمهوری اسلامی ایران اولین مورد بیماری " کرونا " در ایران را ازمردم کتمان کردند، و دومین و دهمین را....

آنقدر کتمان کردند که کار ازدستشان رها، و بیماری در سراسر کشور پخش شد. وقتی اعلام کردند که کار از کار گذشته بود و جنازه روی جنازه روی دست مردمی که نمی‌دانستند این بیماری چیست.
و بدون شک آن‌ها که در اثر کتمان و پنهان کاری حکومت ازدنیا رفتند دراثر بیماری نمردند بلکه آن‌ها به قتل رسیدند.

سران جمهوری اسلامی که به هر دلیلی به مردم دروغ گفتند دست به جنایت زدند تا مردم بدون هراس در انتخابات شرکت کنند و یا پرشکوه به تظاهرات بیست و دو بهمن بیایند ولی آن‌ها نمی‌دانستند که بیماری واگیردار مردم نیستند که بتوان جلوی آن‌ها را با گلوله و زندان گرفت. بیماری پخش می‌شود به وسعت ایران و گورهای دستجمعی از انسان هایی که به زندگی معمولی خودشان مشغول بودند.
همان ایامی که در شهر قم کرونا دیده شد ایام فاطمیه بود و تورهای مجانی و ارزان قیمت سه روزه از مساجد و مراکز بسیج سراسر کشور راهی قم. تورهایی که با خود به استقبال مرگ می‌رفتند.
جمکران و حرم پرهمهمه ناقوس مرگ می‌زد و مسوولان وسران کشور حاضر به اطلاع رسانی، قرنطینه و حتی هشداری نبودند تا مردم از همه جا بی خبر امروز این چنین در هراس مرگ زندگی نکنند.
" کرونا " در ایران بیماری نیست جنایتی ست که به دست مسوولان رژیم علیه مردم انجام شد تا همچنان معلوم شود که همه سیاست‌ها و تصمیم گیری‌های جمهوری اسلامی تک به تک حماقت بزرگی ست که مردم باید تاوان آن را پس دهند.
شرکت هواپیمایی ماهان هرروز به شهرهای مختلف چین سفر می‌کرد. مسافر می‌برد و می‌آورد و حتی ماسک و اقلام بهداشتی به کشور دوست " چین" هدیه می‌داد تا پول بسازد و همچنان حمال سیاست‌های جمهوری اسلامی در منطقه باشد.
شرکت هوایی که از اسلحه سبک و سنگین تا نیروی انسانی به سوریه و عراق و کشورهای مختلف منطقه حمل می‌کند تا از نوکری سپاه قدس چیزی کم نگذاشته و چه بسا که خود ساخته دست سپاه قدس باشد.
شرکتی که تا همین امروز به شهرهای مختلف چین و بانکوک و کشورهای جنوب شرقی آسیا مسافرت دارد و اجازه نمی‌دهد کادر پروازش از ماسک و دستکش استفاده کنند.
اگر جمهوری اسلامی قاتل ده‌ها و ده‌ها انسان هایی که از ویروس " کرونا " می‌میرند نیست، پس چه کسی مسوول کرور کرور انسان‌های بیماری ست که امکانات اولیه ئیشگیری و درمان را ندارند؟

قاتل قدیمی

شهر پر از کودک کار بود و سازمان‌های غیر دولتی یکی پس از دیگری بسته می‌شدند. شهر پر از زباله گرد، حاشیه نشین، معتاد، گور خواب و علی خامنه‌ای بدون توجه به این همه غرق در سودای هلال شیعی و نابودی اسراییل، پول هایی که باید صرف پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شد را در این کشور و آن کشور آتش می‌زد.
کلونی‌های از انسان‌های فقیر که امروز می‌تواند این بیماری واگیر را در خود ببلعد و شهرها را با خود به پایین بکشد. کلونی هایی از انسان‌های فراموش شده آن هم در کشوری که روی نفت خوابیده است. انسان هایی که باید فقیر بمانند تا حلقه‌های اطراف رهبری در سراسر جهان خانه‌های میلیون دلاری بخرند و برای جمهوری اسلامی سینه چاک کنند.
شهرهایمان نیاز به زیرساخت بهداشتی و بیمارستان و خانه‌های امن داشت. نیازمند سیستمی برای بهبود وضعیت سلامت مردم ایران بودیم و علی خامنه‌ای از ونزویلا تا لبنان و کشورهای مختلف خانه و بیمارستان و پارک و حوزه علمیه می‌ساخت.
کشور ما نیازمند نظام مشخص مقابله با بحران بود و علی خامنه‌ای در کشورهای منطقه مست از پول نفت و ذکات و سهم‌های میلیاردی سهم امام بحران ایجاد می‌کرد و می‌گفت: " من جنگ را به کشورهای منطقه صادر می‌کنم تا مردم در امنیت باشند " و ساده دل مردمی که باور می‌کردند و سردار مرگ، " قاسم سلیمانی " را وطن دوست می‌دانستند در حالیکه نمی‌دانستند او چه بر سرمنطقه آورد؟
علی خامنه‌ای پشت شعار مرگ بر امریکا به همراهی لابی‌های مزدورش در سراسر جهان بذر مرگ و نیستی در کشورمی کاشت و امروز جنازه درو می‌کند و به نظر نمی‌رسد برایش اهمیتی داشته باشد.
مافیای اقتصادی دولتی دزد در سپاه و نهادهای امنیتی سرمایه ملی ایران را زیر نظر چنین رهبری به تاراج بردند تا مردم خسته و ناچار و فقیر ایران بگویند: " حق ما این نبود".
و هنوز این رهبر مبتلا به زوال عقل مرگ بردشمن واین کشور و آن کشورمی گوید. هنوز به همراه ارتجاع سرخ وابسته به روسیه و چپ‌های واخورده خارج از کشور به فریبکاری و راهزنی ادامه می‌دهد تا لب گورهم شاهد بیچارگی ملت ایران باشد.
و در این جنایت که از فردای جمهوری اسلامی شروع و امروز سردر خانه‌های مردم شهر و روستا کرده همه آن‌ها که آگاهانه به نام اصلاح طلبی ترمز حرکت‌های مردمی برای نجات ایران شدند مسوولیت دارند.
آن‌ها که سکوت کردند تا نان به نرخ روز بخورند نیز مسیولیت دارند.
آنچه امروز بر سر ملت ایران می‌آید مرگ ناشی از بیماری واگیردار نیست، جنایتی است که با چشم بسته ملت ایران را درو می‌کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy