Wednesday, Apr 29, 2020

صفحه نخست » اگر اعلیحضرت بود، او هم از قاسم سلیمانی تمجید می کرد!؛ ف. م. سخن

FB7A3938-99B5-43FF-A8BA-0B4129E40191.jpegگفت و گوی امید دانا با جناب اردشیر زاهدی را شنیدم و کلی خندیدم! یعنی از ته دل و با تمام وجود خندیدم!

حیف که امید دانا یا کس دیگر، فحش های با حال اردشیر خان را تبدیل به «بیپ» کرده بود و کیف ما با این بیپ ها ناقص شد!

دیگر کار پادشاهی خواهانِ پشیمان به جایی رسیده که از طرف شاه فقید هم سخن می گویند! مثلا می گویند که اگر اعلیحضرت زنده بود، او هم از قاسم سلیمانی به خاطر جنگاوری و مبارزه اش علیه امریکا تعریف و تمجید می کرد!

حالا کاری به کار این امید دانا ندارم. بالاخره روزی خواهد رسید که سربازان گمنام امام زمان، ترتیبات ایشان را مثل چند نفر دیگر که فکر می کردند از ج.ا. چیزی به آن ها خواهد ماسید خواهند داد و آن وقت قیافه ی افشون-پریشون او دیدن دارد.

سخن با اردشیر خان زاهدی ست که با آن عرض و طولی که همنسلان من از آن مطلع اند تن به مصاحبه با چنین نو رسیده ی نو ریشی داده است.

قربانت گردم!

شما اصلا جمهوری اسلامی را مستقل ترین حکومت دنیا در نظر بگیر! کی به کی است! این همه آدم در زندگی سیاسی شان چپ و راست شده اند، شما هم یکی اش!

ولی شمایی که یکی از سیاستگزاران اصلی رژیم پادشاهی بودید، حیف است در این حد خودتان را پایین بیاورید، و جوری حرف بزنید که شخصی مثل صادق زیباکلام اصلا یادش برود که شما که بودید و که هستید و چه سن و سالی دارید و مثل زمانی که سوئد را اهدا کننده ی جایزه ی نوبل می دانست، برگردد حرف احمقانه ای مانند این بزند که شاید آقای زاهدی چیزی در ایران دارد که خواهان باز پس گرفتن آن است! :) یعنی خنده هاااااا! :)

بالاخره همه ما می دانیم که سن و سال که بالا برود، آدم حرف های عجیب غریب ممکن است از خود صادر کند.

فقط به جای ولی نعمت تان، پادشاه فقید، نظر از خود صادر نکنید که اگر او هم بود، از سلیمانی و سلیمانی ها تمجید می کرد.

او این قدر سیاست و عقل داشت که می دانست امثال سلیمانی و سلیمانی ها خودشان عامل جنگ افروزی در منطقه و دنیا هستند و این که خودشان علیه این جنگ افروزی ها قیام می کنند از آن کارهای مسخره ی دنیاست مثل به دنبال آزادی بیان بودن ظریف و ظریف ها در کشورهای آزاد دنیا!

پس این که اعلیحضرت از قاسم عمله تعریف و تمجید می کردند از آن لاطائل گفتن هایی ست که همان شایسته ی بچه ای در سطح امید داناست نه جناب عالی.

شما از جانب خودتان از حکومت و حتی خمینی و خامنه ای حمایت کنید، ولی دیگر کار را به ابتذال و شوخی نکشانید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy