Sunday, May 31, 2020

صفحه نخست » فرود اضطراری هواپیمای تهران - کرمانشاه در فرودگاه مهرآباد

aseman_052920.jpgایران اینترنشنال - یک فروند هواپیمای فوکر۱۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان که تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل آنچه از دست دادن یک موتور عنوان شده مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد شد.این فرود دست‌کم دو مصدوم برجا گذاشته است.

خبر فرورد اضطراری این هواپیما را ابتدا پیمان صابریان، رییس اورژانس تهران، اعلام کرد و بدون اشاره به جزییات گفت که فرود اضطراری یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد تاکنون مصدومی گزارش نشده است.

سپس رسانه‌های ایران خبر دادند که هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان که از تهران به مقصد کرمانشاه در پرواز بود به دلیل نقص فنی در موتور شماره ۱ مجبور به بازگشت و انجام فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد شد.

مسافران پرواز تهران- کرمانشاه شرکت هواپیمایی آسمان پس از فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه مهرآباد به ترمینال منتقل شدند.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور، با تایید خبر پرواز تهران به کرمانشاه شرکت هواپیمایی آسمان، گفت که فرود اضطراری این فروند هواپیما در ساعت ۲۱ و ۴۴ در فرودگاه مهرآباد انجام شد.

سخنگوی اورژانس کشور گفت که طبق گزارش رسیده به علت باز نشدن چرخ‌ها هواپیما ابتدا اعلام اضطرار کرده، ولی بعد از لحظاتی این مشکل مرتفع و رفع اضطرار اعلام شده است.

با آنکه پیشتر مقام‌های اورژانس تهران تاکید کرده بودند که تاکنون گزارشی از مصدومیت مسافران اعلام نشده است اما مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور، گفت که یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و « دو نفر از مسافران دچار ترس ناشی از حادثه شدند.»

هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان که در مسیر تهران‌کرمانشاه پرواز کرده بود دارای رجیستر EP-ATF است که پس از پرواز به دلیل از دست دادن یکی از موتورها به فرودگاه مهرآباد بازگشت و در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy