Wednesday, May 20, 2020

صفحه نخست » آقای خامنه‌ای (ولی الامر به اصطلاح مسلمین جهان) از رهبران افغانستان یاد بگیرید

velayat_052020.jpgکلمه - خبر خیلی کوتاه بود آقای غنی ریس جمهور افغانستان با دکتر عبدالله بر سر تقسیم قدرت به توافق رسیدند، تمام. از ابتدا آقای عبدالله عنوان کرده بود که در انتخابات تقلب شده و نتایج انتخابات را به رسمیت نشناخت. مثل مهندس موسوی درانتخابات ۸۸.

روزی که آقای غنی می خواست سوگند ریاست جمهوری یاد کند هم زمان در مکانی دیگر در افغانستان آقای دکتر عبدالله هم سوگند یاد کرد در ابتدا خنده دار بود کشوری با دو ریس جمهور (ده درویش در گلیمی بخوسبند ولی دو پادشاه در اقلیمی نگنجند. سعدی علیه الرحمه) اما هیچکدام مزاحم دیگری نشدند، کسی نگفت من جسم علیلی دارم تا عده‌ای اشک تمساح بریرند و به مال و جان مردم یورش ببرند و حتی آنها را زیر چرخ اتومبیل کنند.

در افغانستان بخاطر اعتراض به نتایج انتخابات تعداد زیادی کشته، زخمی و زندانی نشدند. اما در ایران و به دستور آقای خامنه‌ای تعداد زیادی کشته زخمی و زندانی شدند و رهبرانی که به تقلب در انتخابات ۸۸ متعرض بودند آقای مهندس موسوی خانم دکتر رهنورد و آقای کروبی حدود ده سال است در حصر بسر می برند. علاوه‌بر آن از آیات و روایات فقه شعیه استفاده می کنند و به رهبران و معترضان انتخابات ۸۸ هنوز هم می گویند فتنه گر؛ البته در حکومت عدل س....سوالی به ذهن می رسد که در حکومت های اسلامی: آیا اهل سنت در تفاهم، صعه صدر و حکومت داری بهتر از شعیان عمل نکرده اند؟ پاسخ روشن است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy